اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

سردار کارگر: موفقیت‌های به دست آمده در شرایط تحریمی و تهدیدی تحقق یافته است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز دشمن از طریق مطالبات اقتصادی و اجتماعی به‌ دنبال توطئه است. البته مسؤولان دولتی به ویژه مسؤولان استانی باید در این رابطه هوشمندانه عمل کنند.

سردار کارگر: موفقیت‌های به دست آمده در شرایط تحریمی و تهدیدی تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تبریک هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: بسیج از الطاف الهی و هدیه الهی به ملت شریف ایران بود. حکمت و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در فرمان تشکیل بسیج در کشور در واقع از الهامات الهی بود.

اگر بسیج نبود، ممکن بود در مسیر پیروزی دچار مشکلاتی شویم

کارگر با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود، ممکن بود در مسیر پیروزی دچار مشکلاتی شویم، تصریح کرد: بسیج یعنی خدمت بی‌منت و خدمت در راه خدا، بسیج یعنی ایثار و از خودگذشتگی. بسیجی کسی هست که در راه خدا از جان و مال خود می‌گذرد. بسیجی خلیفة‌الله است که پروردگار نیز در قرآن به آن اشاره کرده است. بسیج یعنی سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و قطعا امروز تفکر و روحیات بسیجی نجات بخش کشور است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ظرف چند سال آینده با همین روحیه و تفکر بسیجی برطرف خواهد شد، بیان داشت: مسؤولان باید با ایثار، جهاد و روحیه بسیجی در خدمت به مردم تلاش شبانه روزی و مجدانه داشته باشند.

امروز دشمن از طریق مطالبات اقتصادی و اجتماعی به‌ دنبال توطئه است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تلاش دشمنان جهت تضعیف نظام افزود: امروز دشمن از طریق مطالبات اقتصادی و اجتماعی به‌ دنبال توطئه است؛ لذا مردم بزرگوار ما باید مراقب باشند تا خدایی نکرده به دام و تله‌های دشمن نیفتند، البته مسؤولان دولتی به ویژه مسؤولان استانی باید در این رابطه هوشمندانه عمل کنند.

وی با اشاره به ساخت واکسن کرونا در داخل کشور گفت: دشمن تلاش کرد تا ساخت واکسن را به‌گونه‌ای دیگر جلوه دهد، اما الحمدلله این افتخار بزرگی بود که جمهوری اسلامی جزو کشور‌هایی باشد که خودش در داخل واکسن تولید کند.  

کارگر با اشاره به گنجینه دفاع مقدس و پیروزی‌های ارزشمند رزمندگان اسلام در این عرصه بیان داشت: ما در دفاع مقدس پیروز شدیم؛ اما امروز یک فرد ناآگاهی با حرف‌های نامربوط می‌خواهد افتخارات بزرگ دفاع مقدس را مخدوش کند؛ در صورتی‌ که دشمن به پیروزی ما در دفاع مقدس اعتراف کرده است.

وی افزود: متاسفانه امروز یک عده‌ای فکر می‌کنند، اگر هر روز از نظام و مسؤولان انتقاد کنند، این به معنای همراهی کردن با مردم است؛ درحالی‌که این افراد در واقع دانسته یا ندانسته، باور‌های غلط را در سطح جامعه رواج می‌دهند.

موفقیت‌های به دست آمده در شرایط تحریمی و تهدیدی تحقق یافته است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تمامی موفقیت‌های به دست آمده در شرایط تحریمی و تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافته است، اظهار داشت: کدام کشور را در دنیا می‌توان پیدا کرد که سال‌ها با تحریم و مشکلات عدیده از سوی دشمنان مواجه بوده و در پرتو تمامی این مسائل و مشکلات به این همه توانمندی و افتخار دست پیدا کرده باشد و با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد، قطعا این‌ها ثمره خون شهدا است.

با بیان اینکه امروز کشور ما دستخوش بازی‌های سیاسی برخی جناح‌ها شده است، گفت: متاسفانه جناح بندی‌ها و گروه بندی‌های سیاسی سبب شده تا هر یک به تخطئه دیگری بپردازند و خدمات نظام را نادیده بگیرند در صورتی‌که این قبیل کار‌ها خیانت و بزرگترین ظلم به کشور و مردم است.

کارگر با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸ ابراز داشت: ملت فهیم ایران هرگز جنایات و توطئه این افراد را فراموش نمی‌کنند، این افراد در آن دوره نظام را تا لبه پرتگاه بردند و امروز از روشنفکری دم می‌زنند و خود را حامی مردم عنوان می‌کنند؛ در صورتی‌که سال‌ها دولت و دستگاه‌های اجرایی دست همین افراد بوده است واکثر تحریم‌هایی هم که علیه نظام جمهوری اسلامی تحمیل شده است، بعد از سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد؛ این تحریم‌ها در واقع انعکاس خیانتی بود که از سوی برخی از همین افراد صورت گرفت که به دشمن گرا دادند و اسرار نظام را فاش کردند.

مردم باید مطالبات خو را از مراجع قانونی پیگیری کنند

وی با بیان اینکه مردم باید مطالبات خو را از مراجع قانونی پیگیری کنند، گفت: مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند، امروز اعتراضات مردمی نباید بستری برای ورود، دخالت و نفوذ دشمنان شود، نباید اجاره دهیم دشمن بر مطالبات مردم سوار شود و از آن بهره برداری سیاسی کند. ملت ایران آگاه، بصیر و فهیم هستند و هر جا که متوجه شوند دشمن می‌خواهد از آن‌ها سواستفاده کند خط شان را از خط دشمن جدا می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول