اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آموزش مقابله با مخاطرات زلزله به 9220 دانش آموز خراسان جنوبی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 9 هزار و 220 دانش آموز در استان از آموزش های هلال احمر برای مقابله با مخاطرات زلزله بهره مند شدند.

آموزش مقابله با مخاطرات زلزله به 9220 دانش آموز خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «فائزه موهبتی» معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در حاشیه اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در دبیرستان دخترانه هاجر شهر بیرجند، اظهار داشت: این مانور همه ساله به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله، برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مانور امسال با شعار «آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی» برگزار می شود، افزود: در اجرای این برنامه  تلاش شده تا با محوریت ایمنی در برابر زلزله در مدرسه و خانه، اطلاعات جامعی به مخاطبان مانور ارائه شود که با فراگیری آن مطالب بتوانند در مقابل زلزله احتمالی از آمادگی لازم برخوردار شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با توجه به رنگ بندی شهرستان های مختلف توسط ستاد ملی کرونا، این مانور به صورت حضوری و مجازی از طریق شبکه شاد برگزار شد، گفت: در این راستا فایل های آموزشی در شبکه شاد برای دانش آموزان تهیه و ارائه  شده است.

وی با اشاره به اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در هشتم آذرماه سال جاری در مدارس استان به صورت حضوری و مجازی، اظهارداشت: تا کنون تعداد 9 هزار و 220 دانش آموز از آموزش های لازم در مقابله با زلزله و مخاطرات آن بهره مند شده اند.

موهبتی با اشاره به لزوم تداوم آموزش ها به دانش آموزان، بیان کرد: ارائه آموزش ها محدود به بازه زمانی خاصی نیست و در صورت درخواست مدارس، هلال احمر آمادگی لازم برای آموزش دانش آموزان را دارد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول