اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بازدیدهای سرزده معاون اول و وزرا، باعث افزایش قدرت تشخیص و کاهش خطاها می‌شود

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدیدهای سرزده معاون اول رئیس جمهور و وزرا تاکید کرد: با اینگونه بازدیدهای سرزده و میدانی، قدرت تشخیص در مسئولان بالا می‌رود و میزان خطا در تصمیم‌گیری‌ها به حداقل می‌رسد.

بازدیدهای سرزده معاون اول و وزرا، باعث افزایش قدرت تشخیص و کاهش خطاها می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر لزوم تغییر نگاه و رویکرد دولتمردان در دوره جدید و با بیان اینکه بازدیدهای سرزده مسئولان از جمله معاون اول رئیس جمهور اقدامی بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: اینگونه بازدیدهای سرزده نشات گرفته و متبلور از نگاه جهادی و بسیجی است که بارها مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند. 

وی افزود: بازدیدهای سرزده رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم و همچنین حضور میان مردم و لایه های مختلف جمعیتی اتفاق مبارکی است که مردم مدت ها علاقه‌مند و منتشر بودند تا با چنین رویکردی، مسئولین عالی‌رتبه کشوری را از نزدیک و در میان خود ببینند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اینگونه بازدیدها، تهدیدها، فرصت‌ها، نیازمندی‌ها، تنگناها، مشکلات، درد و دل ها و آسیب های مردم بدون واسطه شناسایی و شنیده می‌شود و در نتیجه، تصمیم‌گیری ها در دولت با علم و آگاهی انجام می‌شود.

آزادیخواه، افزایش رضایتمندی مردم از دولت و نظام را از آثار مهم اینگونه بازدیدهای میدانی برشمرد و ادامه داد: یکی دیگر از نتایج اینگونه بازدیدها و حضور در بین مردم، این است که تأثیرگذاری جریان نفوذ به حداقل می‌رسد و وقتی مسئولانی در سطح معاون اول یا وزیر از نزدیک پای سخنان مردم بنشینند، دست جریان ضد انقلاب و نفاق برای سوء استفاده کوتاه می شود. 

وی تاکید کرد: با اینگونه بازدیدهای سرزده و میدانی، قدرت تشخیص در مسئولان بالا می‌رود و میزان خطا در تصمیم‌گیری‌ها به حداقل می‌رسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس اضافه کرد: دولت با آشنایی از مشکلات مردم می تواند در تصمیم گیری ها و توزیع اعتبارات با علم و آگاهی تصمیمات مناسبی اتخاذ کند و این به افزایش اقتدار دولت و نظام و رضایتمندی مردم منجر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول