اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روزهای پرکار نیروی انتظامی دنا/ از رفع اسارت شاهین تا کشف محموله‌های قاچاق+فیلم

نیروهای انتظامی شهرستان دنا در چند روز اخیر اقدامات موثری در کشف جرائم داشته است.

روزهای پرکار نیروی انتظامی دنا/ از رفع اسارت شاهین تا کشف محموله‌های قاچاق+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، آمادگی نیروهای انتظامی شهرستان دنا نشان از عزم جدی این یگان برای امنیت و آرامش مردم است. 

سرهنگ تقوی فرمانده نیروی انتظامی دنا در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: خط قرمز نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان دنا، حفظ آرامش و امنیت دنا نشینان است و در این راستا هر کسی به هر نحوی بخواهد باعث برهم زدن امنیت و آسایش مردم شود قطعا از چشم ما دور نخواهد بود و اجازه نخواهیم داد که به اهداف شوم و سودجویانه برسند. 

تقوی اظهار کرد: در چند روز گذشته ماموران نیروی انتظامی دنا توانستند دو محموله قاچاق کالا  که یک محموله پارچه و دیگری محموله لوازم خانگی بود را توقیف وبه مراجع قضایی ارجاع دهند.

وی گفت: همچنین مأموران ما توانستند یک بهله شاهین را که توسط شکارچیان زنده گرفته شده بود را توقیف و پس از  هماهنگی با مقام قضایی تحویل سازمان متولی امر محیط زیست گردید.

این فرمانده تصریح کرد: در خصوص مقابله با سوداگران مواد مخدر نیز مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا توانستند در عملیات مشترک با پاسگاه میمند و مأموران مبارزه با مواد مخدر استان بیش از ۴۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و تحویل مقامات قضایی دهند و فرد قاچاقچی را روانه زندان کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول