اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رجب زاده: یک اشتباه از داوران باعث دور کردن تیم ها از رقابت می شود/ 6 امتیاز با اشتباه داوری از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیرازگفت: زمانی که VARوارد ایران شود، اشتباهات داوری از بین می رود.

رجب زاده: یک اشتباه از داوران باعث دور کردن تیم ها از رقابت می شود/ 6 امتیاز با اشتباه داوری از دست دادیم

مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی مقابل شاهین بندر عامری در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: مسابقات جام حذفی شرایط ویژه ای برای تمام تیم ها دارد و نتایج غیر قابل پیش بینی است. در این مسابقات تیم های رده پایین تر حضور پیدا می کنند. برای مثال سال ها پیش تیم قشقایی شگفتی در جام حذفی شگفتی ساز شد و توانست در مقطعی پرسپولیس را حذف کند. این تیم آن زمان در لیگ دو حضور داشت.

وی افزود: با تمام اینها می دانستیم که شاهین بندر عامری بازی سختی را برای ما رقم خواهد زد ولی خوشبختانه توانستیم در ضربات پنالتی پیروز میدان شویم. در این بازی بازیکنانی که در لیگ کمتر بازی کردند، وارد زمین شدند. دروازه بان تیم ما که در مسابقات حضور نداشت، توانست  به میدان برود که عملکرد خیلی خوبی در جریان بازی و ضربات پنالتی انجام داد. تنها نکته منفی بازی این بود که این مسابقه 120 دقیقه طول کشید.

رجب زاده خاطر نشان کرد: دوست نداشتیم این اتفاق رخ دهد، به دلیل این که فردا در لیگ مسابقه داریم. پیروزی در مقابل شاهین بندر عامری پوئن مثبتی بود که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده و انگیزه لازم را برای ادامه لیگ داشته باشند. 

سرمربی قشقایی در خصوص شرایط تیمش در لیگ گفت:خوشبختانه از زمانی که من به این باشگاه اضافه شدم تیم روند خوبی داشته و بازیکنان در تلاش هستند که تفکرات من را در بازی ها به درستی انجام دهند.از نظر من تیم ما رو به پیشرفت است و بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دو هفته اخیر 6 امتیاز با اشتباه داوری از دست داده ایم. در بازی مقابل ملوان با اعلام پنالتی که داور به اشتباه گرفت، باعث شد که 3 امتیاز  بازی را از دست بدهیم. اگر این اشتباه اتفاق نمی افتاد ملوان در حال حاضر دو یا یک امتیاز کمتر داشت.

رجب زاده  تصریح کرد: در بازی با آرمان گهرسیرجان بازی در شرایط برابر بود که داور یک  پنالتی را برای ما نگرفت، که اگر این اتفاق می افتاد روند بازی تغییر می کرد. قطعا تیم روند خوبی داشته است و روی اشتباه داوری شکست خوردیم. تلاش می کنیم تا بتوانیم روحیه بازیکنان را بالا ببریم تا بتوانیم در جدول شرایط خوبی داشته باشیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم ولی با همه این تفاسیر می توانیم در کورس باشیم.

سرمربی قشقایی شیراز در خصوص بازی بعدی مقابل رایکا بابل گفت: تمام تیم ها از نظر من قابل احترام هستند و تیم های خوبی در لیگ قرار دارند. باشگاه رایکا قطعا خوب است و بازی سختی برای ما هست. لیگ یک به گونه ای  است که تیم ها یقه هم را می گیرند و زور آزمایی می کنند. با توجه به این که می دانیم بازی های سختی در پیش داریم، تمام فکر ما این است که در بازی های خانگی نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: منتظر حضور تماشاگران در ورزشگاه هستیم، چون تیم ما هواداران زیادی دارد. اغلب تماشاگران در بازی ها تیم را حمایت می کنند و تمام  تلاش خود را انجام می دهیم که قشقایی جایگاه خوبی در جدول داشته باشد.

رجب زاده در خصوص وارد شدن سیستم VAR گفت: زمانی که سیستم کمک داور ویدیویی وارد دنیای فوتبال شد، به نظر من فوتبال متحول شده است. خیلی تیم ها به وسیله اشتباهات داوری بازی را واگذار می کنند و یک پنالتی یا اخراج اشتباه ممکن است باعث اوت شدن تیم از رقابت ها شود. 

سرمربی قشقایی شیراز تصریح کرد: به نظر من با وجود VAR داوران می توانند صحنه مشکوک را بازبینی کنند و تصمیم درست را بگیرند. تمام باشگاه ها در خصوص بحث داوری معترض هستند و امیدوارم هر چه زودتر سیستم کمک داور ویدیویی وارد ایران شود تا داوران زیر فشار روانی نباشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول