اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دفاع تمام قد سرمربی نساجی از شرایط سپاهان/ الهامی: آنها آبروی فوتبال ایران هستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد و آبروی فوتبال ایران است.

دفاع تمام قد سرمربی نساجی از شرایط سپاهان/ الهامی: آنها آبروی فوتبال ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساکت الهامی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل سپاهان درمورد این مسابقه اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. آنها تیمی باکلاس و بالاتر از سطح آسیا هستند. وقتی به ورزشگاه می آییم و ساختار باشگاه را می‌بینیم لذت می‌بریم. سپاهان آبروی فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: در نیمه اول سپاهانی‌ها بهتر از ما بودند و حق‌شان بود که به گل برسند. در نیمه دوم بازی برابر بود و لحظاتی که ما بهتر بودیم گل دوم را دریافت کردیم. بعد از گل دوم بازی به گونه‌ای شد که شاگردانم نتوانستند به بازی برگردند. توان زدن گل نداشتیم و سپاهان هم از اندوخته‌های خود محافظی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی عنوان کرد: مهمترین نکته‌ای که وجود داشت غیبت بازیکنان ما بود که تاثیر زیادی در بازی داشت. 4 بازیکن ما سرماخوردگی شدید داشتند و همراه تیم به اصفهان نیامدند. چند نفر دیگر هم تا ظهر امروز شرایط مشخصی نداشتند و دست‌مان خالی بود. با این حال چیزی از ارزش‌های تیم خوب سپاهان کم نمی‌شود و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. 

الهامی در مورد شرایط کلی تیمش در فصل جاری و محرومیت خودش، گفت: سخت‌ترین قرعه ممکن تا امروز به ما خورده بود. 4 بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر داشتیم. با پیکان در خانه بازی کردیم که این تیم خارج از خانه خیلی بهتر بازی می‌کند. در ادامه راه به هارمونی مدنظر می‌رسیم و بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه خواهیم کرد. 

وی افزود: بابت محرومیتم در هفته‌های گذشته متضرر شدیم. 5 بازی محروم بودم و به تیم ضربه زدم. سایر اعضای کادر بسیار زحمت کشیدند، اما وجود سرمربی در کنار خط تاثیر دیگری دارد. امیدوارم از بازی‌های بعدی بتوانم عملکرد خوبی در تیم داشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول