اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کارگران ایران‌خودروی تبریز فردا به سرکار خود باز می‌گردند/ ضرورت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: از فردا تمام کارگران کارخانه ایران خودروی تبریز سرکار خود بازمی‌گردند و برای تداوم تولید و همراهی با مدیریت تلاش می‌کنند.

کارگران ایران‌خودروی تبریز فردا به سرکار خود باز می‌گردند/  ضرورت اجرای طرح طبقه بندی مشاغل

حسین فتحی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به انتشار خبر تعطیلی کارخانه ایران خودروی تبریز، اظهار کرد: هیچ سازمانی بی‌نیاز از یک نظام منطقی مزد نیست و برای اینکه شرایط شغل احراز، نظم و هماهنگی برای مشاغل ایجاد و مسیر ترفیع و انتصابات برای کارگران انجام شود، طرح طبقه بندی مشاغل در تمام واحدهای بالای 50 نفر باید انجام شود.

وی افزود: در شرکت ایران خوردو هم طرح طبقه بندی مشاغل انجام گرفته و بعد از اجرای این طرح کارگران می‌توانند با هماهنگی تشکل درون کارگاهی و موافقت کارفرما از مزایای این طرح استفاده کنند.

فتحی یادآور شد: امروز جلسه‌ای با مدیریت ایران خودروی تبریز و تعدادی از کارگران در فرمانداری اسکو برگزار و مقرر شد از فردا تمام کارگران سرکار خود بازگردند و برای تداوم تولید و همراهی با مدیریت تلاش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تمام مدیران و کارفرمایان درخواست کرد: ارتباط خوب و نزدیکی با پرسنل تحت امر خود که افسران جبهه اقتصادی کشور و بزرگترین سرمایه جامعه هستند، داشته باشند.

این مسوول ادامه داد: صیانت از منابع انسانی تاکید همه ما و لازم است یک عارضه‌یابی درون کارگاهی توسط مسوولان خود شرکت انجام و یک فضای صمیمی و مشفقانه در کارخانه ایجاد شود تا بدینوسیله بهره‌وری، کارآیی و کیفیت و کمیت تولید افزایش یابد.

وی ابراز داشت: تداوم تولید یکی از مهمترین تاکیدات مسوولان ارشد نظام بوده و معتقدیم طرح مطالبات باید از مسیر و مجاری قانونی و بدون توقف تولید صورت گیرد.

انتهای پیام/60026

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول