اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دیدار ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق با مادر شهیدان محمدزاده

به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق به اتفاق جمعی از فرماندهان و با همراهی مدیرکل بنیاد شهید استان خراسان رضوی، با مادر شهیدان محمدزاده دیدار و از خانواده این شهید، دلجویی کردند.

دیدار ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق با مادر شهیدان محمدزاده

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، ارشد نظامی ارتش در این دیدار مادران شهدا را اسوه های صبر، مقاومت و ایثار نامید و گفت: امروز خدمت به خانواده شهدا و مادران شهدا افتخار است.

امیر سرتیپ آذریان در این دیدار گفت: اگر امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای بین المللی و اقیانوس‌ها می‌درخشد، به برکت مجاهدات رزمندگان سال‌های دفاع مقدس است.

وی، ولایت پذیری، مسئولیت پذیری و همراه بودن با ولایت بودن را از وصایای شهدا برشمرد و گفت: امروز وظیفه داریم  ادامه دهنده راه شهدا و در  تبعیت از نظام و انقلاب باشیم.

لازم به ذکر است شهید محمد ابراهیم محمدزاده از شهدای لشکر 77  در شهریورماه 1367 در منطقه سومار و شهید علی اکبر محمدزاده در دیماه 1377 در مانور دریایی در خلیج فارس  به فیض شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول