اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

واژگونی 206 در محور انار-مهریز یک فوتی و 4 مصدوم داشت

رئیس اورژانس مهریز با بیان این که واژگونی خودروی سورای پژو 206 دومین حادثه متوالی در یک روز محور انار-مهریز بود، گفت: این حادثه یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی 206 در محور انار-مهریز یک فوتی و 4 مصدوم داشت

سیدولی حسینی، رئیس اورژانس شهرستان مهریز در این خصوص به خبرنگار فارس در استان یزد اظهار کرد: متأسفانه ۱۲ ساعت قبل حادثه واژگونی این خودرو سواری یک اتوبوس مسافربری در همین محور دچار سانحه شده بود که ۲۰ مصدوم برجای گذاشت و بعد از آن هم خودرو سواری پژ<ه ۲۰۶ با پنج سرنشین از مسیر خود منحرف شد که در نهایت منجر به فوت راننده شده است.

وی با اشاره به این که تمام سرنشینان خودرو سواری خانم بودند، افزود: طبق بررسی های میدانی مشخص شد که چهار نفر از سرنشینان بزرگسال و یک نفر خردسال بوده است.

رئیس اورژانس شهرستان مهریز با بیان این که مصدومان این حادثه بلافاصله بعد از رسیدن نیروهای امدادی به بیمارستان فاطمه الزهرا منتقل شدند، گفت: متأسفانه در این حادثه خانمی ۵۰ ساله بلافاصله در صحنه حادثه فوت و حال یکی از مسافران نیز وخیم است. 

حسینی عنوان کرد: در این حادثه دو خودرو آمبولانس از سریزد و مرکز شهرستان مهریز در قالب دو گروه مجهز، دونفر به محل حادثه اعزام شدند. 

وی به بیان این‌که بیشتر حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد تأکید کرد: رانندگان حتماً در صورت احساس خواب‌آلودگی در جای مناسب توقف و با استراحت کوتاه دوباره به مسیر خود ادامه دهند. 

رئیس اورژانس مهریز از پلیس راهور و نیروی انتظامی خواست: با نصب اعلام هشدار دهند قبل از ورودی‌های شهر برش زدن آسفالت جهت ایجاد صدای هشدار که مانع از خواب‌آلودگی رانندگان شوند.  

دلایل وقوع این حادثه از سوی مسئولین راهور در حال بررسی و تحلیل است.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول