اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تذکر نماینده تفرش به وزیر راه/ جاده‌ها در فراهان و تفرش بی‌محابا جان ‌می‌گیرند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواهان رسیدگی به وضعیت جاده‌های این سه شهرستان شد.

تذکر نماینده تفرش به وزیر راه/ جاده‌ها در فراهان و تفرش بی‌محابا جان ‌می‌گیرند

ولی‌الله بیاتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون تذکر به وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس اظهار کرد: متاسفانه در چند هفته گذشته بر اثر یک تصادف در سه راهی ساوه به تفرش پنج نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند که دو نفر از آنان باردار بودند و جمعا 7 نفر در این حادثه دلخراش جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: وضعیت جاده‌های حوزه سه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان به ویژه در مسیر جاده منتهی تفرش به قم، فرمهین به اراک، آشتیان به فرمهین و فرمهین به خنجین به شدت نامناسب است و هر روز عده‌ای از مردم بر اثر تصادف در این محورها جان خود را ازدست می‌دهند که باعث گله‌مندی مردم شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس بیان کرد: طی تذکری به وزیر راه و شهرسازی از وی درخواست شد هیاتی ویژه به منظور بررسی وضعیت این جاده‌ها به این سه شهرستان اعزام کند تا ضمن بررسی موضوع نسبت به اصلاح و ایمنی جاده‌ها اقدام شود.

بیاتی گفت: جای بسی تاسف است که اجرای یک پروژه راهسازی در فراهان و آشتیان بیش از ۱۰ سال زمان برده و تاکنون به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول