اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ماجرای تخریب حسینیه محله بریانک تهران

عضو شورای شهر تهران به ماجرای تخریب حسینیه محله بریانک تهران اشاره کرد و خواستار رفع مشکل شد.

ماجرای  تخریب حسینیه محله بریانک تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی،‌ عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس گفت: ایشان  الگوی کامل و تمام عیاری از نماینده مردم بودن را در تاریخ ایران ثبت کرد. او که یک تنه فشارهای روانی، جسمی و اجتماعی  را در مقابل یک قلدر تحمل کرد و در نهایت هم جان را به پای تعهد مردانه‌اش گذاشت و نامش را جاودانه کرد.

وی ادامه داد:  از فرمایش‌های صریح، بدون تعارف و قاطع آقای چمران به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مدافع همیشگی یکی از ارکان دموکراسی نظام یعنی شورا و مدیریت شهری و پرداختن به دغدغه‌هایی که مردم این روزها گرفتارش هستند از جمله آلودگی هوا تشکر می کنم. همین که مردم از زبان و تریبون شما صدای مطالباتشان را به گوش مسئولان نظام می‌رسانند، جای خوشبختی است. 

امانی اضافه کرد:از آقای هاشمی تشکری هم بابت از بایگانی خارج کردن نمایشگاه شهر آفتاب و ضرورت انتقال نمایشگاه بین المللی به آن که یکی از راه های علمی حل مشکل ترافیک و آلودگی هوای تهران است تشکر می‌کنم. 

این عضو شورا در ادامه با قرائت تذکر خود گفت: شب گذشته سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه تهران گزارشی را در قالب برنامه «در شهر» از محله محروم بریانک در منطقه 10 پخش کرد که جای تشکر دارد که بعد از تاکید مقام معظم رهبری صدا و سیما در حال تبدیل شدن به تریبون مردم است و صدای کسانی است که حرفشان شنیده نمی‌شود؛ هم در سطح ملی و هم محلی شاهد بودیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اضافه کرد: در این گزارش مردم محله بریانک از زمینی می‌گفتند که توسط شهرداری از آموزش و پرورش خریداری شده و 70 درصد بهای آن را پرداخت کرده و 30 درصد آن را به تحویل رسمی ملک منوط کرده است. ملک یک باغ و پارک بود اما در گوشه‌ای از این پارک حسینیه‌ای وجود داشت که  50 سال سابقه دارد و به گفته مردم آموزش و پرورش برای انجام تعهداتش فشار وارد کرده تا حسینیه را جمع کند و ملک را آزاد، تحویل شهرداری دهد. 

وی ادامه داد: در این گزارش تلویزیونی دیدم زنان و مردانی که گریه می‌کردند و از مسوولان می خواستند از تخریب و جمع آوری این حسینیه 50 ساله جلوگیری کنند. از شهردار تهران درخواست می‌کنم این دغدغه مردم را درباره این ملک و مخصوصا این حسینیه قدیمی مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول