اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بودجه شهرداری ها اصلاح می شود/ 60 درصد تذکرات شورای شهری ها پاسخ داده شد

معاون شهردار تهران گفت: در جلسه روز یکشنبه جمع بندی شد که تبصره هایی که از بودجه دولتی شهرداری ها حذف شده احیا شده و هر پیشنهاد دیگر نیز برقرار شود.

بودجه شهرداری ها اصلاح می شود/ 60 درصد تذکرات شورای شهری ها پاسخ داده شد

به گزارش خبرنگار فارس، لطف الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران پس از استماع تذکرات اعضا  در رابطه با حذف تبصره ها و مواد بودجه شهرداری ها در سال 1401 گفت: کارشناسان تبصره های موجود را تقویت کرده و در جاهایی که ظرفیت داشت تلاش های شهرداری استفاده کند و تقریبا یک مجموعه 6 صفحه ای آماده شده و برای رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه و دیگر مسئولان ارسال شده است.

وی یادآور شد: مشکل  برابری سهم شهرداری ها و دولت از مالیات بر ارزش افزوده،  بود و استدلال کارشناسان برنامه و بودجه این بود که دیگر نیازی به کمک به شهرداری نیست.

فروزنده با اشاره به اینکه  در جلسه روز پنجشنبه شهردار و معاونین با رئییس جمهور، مفصلا درباره این مساله صحبت شد اظهار داشت: اما با بیرون آمدن لایحه بودجه دیدیم که هیچ تبصره ای را برای شهرداری قائل نشده اند. و شهردار تهران در جلسه یکشنبه در دولت در این باره صحبت کرده و در نهایت جمع بندی هیات دولت این بود که تبصره هایی که در دولت حذف شده احیا شود و هر پیشنهاد دیگر برقرار شود.

وی از چمران و اعضا بابت تذکرات تشکر کرد و گفت: با هم باید حق شهرداری را بگیریم.

معاون شهردار تهران افزود: حدود 60 درصد تذکرات اعضا پاسخ داده شد و تذکر آقای شربیانی مبنی بر نحوه انتصابات زمان می برد. اما درباره  تذکر آقای آخوندی باید بگویم اصل بر استفاده از پرسنل داخلی شهرداری است، مگر موارد استثنایی اما از 62  انتصابات، 65 درصد  از داخل شهرداری بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول