اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی: به مرحله ای که قرمه سبزی‌مان ‌آماده شود می رسیم

سرمربی تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی کار خودمان را انجام می دهیم تا این مشکلات رفته رفته حل شود.

قربانی: به مرحله ای که قرمه سبزی‌مان ‌آماده شود می رسیم

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم دسته اولی رایکا اظهار داشت:بالاخره مشکلاتی وجود دارد ولی کار خودمان را انجام می دهیم تا این مشکل ها رفته رفته حل شود. به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان کمی برای استفاده در مسابقات در اختیار داشتیم.

وی افزود: در آینده آرام آرام  این مشکلات حل می شود و ان‌شاالله نفرات تیم کامل تر می شود. با توجه به  مسائلی که وجود داشت، تیم روند خوبی دارد و در بازی های بعد بهتر می شود.

سرمربی تیم رایکا در خصوص استفاده از جمله " قرمه سبزی را به سوسیس تخم مرغ ترجیح می‌دهم" در نشست خبری گفت: منظور من از این جمله این بود که فوتبال بازی کردن یک فرایند زمان بر است و مدت زیادی طول می کشد تا مربی بتواند تیم خود را از لحاظ تاکتیکی آماده کند. باید این زمان به مربی داده شود تا افکار خود را به بازیکنان منتقل کند. خداراشکر ما کار خودمان را انجام می دهیم و ان‌شالله به آن مرحله ای که قرمه سبزی مان آماده شود هم می رسیم.

قربانی در خصوص بازی روز پنج شنبه مقابل قشقایی هم گفت: قشقایی تیم خوبی است و در بالای جدول قرار دارد.طبیعتا بازی سختی در پیش داریم  ولی با برنامه خودمان به میدان می رویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول