اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عظیمی: آخرتم را بخاطر هیچ احدی نمی‌فروشم/ عادل گفت «باید درِ این والیبال را گِل گرفت»

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال به حواشی اخیر پیرامون خود واکنش نشان داد.

عظیمی: آخرتم را بخاطر هیچ احدی نمی‌فروشم/ عادل گفت «باید درِ این والیبال را گِل گرفت»

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد رای کمیته انضباطی درمورد محرومیت و جریمه عادل غلامی و آرمین تشکری اظهار داشت: روز گذشته جلسه کمیته انضباطی برگزار شد. من هم به عنوان یکی از اعضای این کمیته نظرم را درمورد اتفاقات پیش آمده اعلام کردم. تصمیم گیرنده نهایی علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی است.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود چون عظیمی همشهری پیمان اکبری است، هوای تیم پیکان را دارد، تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها دنبال این داستان‌ها هستند. سال گذشته که پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه من هم در سمت کنونی خودم فعالیت می‌کردم که دو بازیکن آن را محروم کردم. متاسفانه آقایان دنبال بهانه هستند و خودشان می‌دانند که هدف‌شان چیست.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: همه بدانند که من بخاطر هیچ احدی حاضر نیستم که آخرتم را بفروشم. به من چه که پیمان اکبری سرمربی پیکان است؟ او با باشگاهش قرارداد دارد و این موضوع ارتباطی به من پیدا نمی‌کند. ضمن اینکه من تحت تاثیر این جوها قرار نمی‌گیرم و توصیه‌ها هم روی رای من تاثیر نخواهد گذاشت. 

عظیمی با بیان اینکه من معمولاً بازی‌هایی که در تهران برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا می‌کنم، ادامه داد: در جریان دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان خودم شنیدم که عادل غلامی فریاد زد که «درِ این والیبال را باید گِل بگیرند». تمام فیلم‌ها و مستندات هم موجود است؛ پس بی‌جهت وی را جریمه نکردیم. هیچ کدام از اعضای کمیته انضباطی به خود اجازه نمی‌دهند که بر اساس علایق رای بدهد. همه افراد کمیته انضباطی معتقد و بااصول هستند و همه رای منصفانه را می‌پسندند. ضمن اینکه آنها آدمی نیستند که بخواهند خود را مدیون دیگری کنند.

وی اظهار داشت: اگر همه مردم برایم کف بزنند و تشویقم کنند بازهم از مداری که برای خودم ترسیم کرده‌ام و آنهم رضای خدا است خارج نمی‌شوم. از سوی دیگر اگر همه مردم مرا هو کنند و بدترین الفاظ را برایم به کار ببرند بازهم از آن مسیر خارج نمی‌شوم. به هر حال دیدگاه اعتقادی دارم  و از اصولم عقب‌نشینی نمی‌کنم. آقایان تصور می‌کنند که با فشار رسانه‌ای می‌توانند نظرات را تغییر دهند، اما نمی‌دانند که من کاری خلاف قانون انجام نمی‌دهم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا غلامی در جلسه روز گذشته حضور داشت یا خیر، گفت:خیر؛ فرخی به صورت تلفنی با غلامی صحبت کرد. به گفته فرخی ما به کسی که در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کرده و از خودش دفاع می‌کند احترام می‌گذاریم و تکلیف کسی که این حق را از خودش سلب می‌کند هم مشخص است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول