اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

قاضی‌ زاده: مشاورین وزرا، حقوق ایثارگران در دستگاه‌های خود را پیگیری کنند

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره اخیر، ایجاد شبکه‌ای با محوریت فعالیت‌های مددکاری است تا مشکلات ایثارگران احصا شود و به اطلاع دستگاه‌های مسؤول برسد تا موضوع پیگیری و برطرف شود.

قاضی‌ زاده: مشاورین وزرا، حقوق ایثارگران در دستگاه‌های خود را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران روز سه‌شنبه ۹ آذرماه با حضور جمعی از مشاوران وزرا، مشاوران استانداران و مشاوران شبکه اقتصادی کشور در امور ایثارگران به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در باشگاه بانک ملی برگزار شد.

سیدامیرحسین قاضی‌‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها دستگاه مسؤول در حوزه ایثار و شهادت نیست، ابراز داشت: بنیاد وظیفه دارد، تلاش کند تا مسؤولیت سایر دستگاه‌ها و نهادها در قبال ایثارگران به فعلیت و عمل تبدیل شود. خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار خوبی در تمام دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو در راستای منافع ایثارگران بهره گرفت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره اخیر ایجاد شبکه‌ای با محوریت فعالیت‌های مددکاری است تا مشکلات ایثارگران احصا شود و به اطلاع دستگاه‌های مسؤول برسد تا موضوع پیگیری و برطرف شود و در این بین مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و منافع ایثارگران را در دستگاه مربوطه پیگیری کنند.

معاون رئیس جمهور بر اهمیت انجام دیدارهای مسؤولان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: مشاورین امور ایثارگران باید زمینه انجام دیدارهای مستمر رئیس و مسؤول دستگاه خود را با ایثارگران مهیا کنند. دیدار با این عزیزان وظیفه همه ماست و باید با افتخار انجام شود.

وی ادامه داد: مشاورین استانداران در امور ایثارگران نیز می‌توانند در انجام امور فرهنگی در استان‌های خود نقش مهمی داشته باشند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به پیگیری ساخت فیلم و سریال با موضوع شهدای هر استان اشاره کرد.

قاضی‌زاده بیان داشت: شبکه مشاورین امور ایثارگران همچنین باید به‌ خوبی از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

در ادامه محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین همراهی مشاور امور ایثارگران وزارت کشور، قاسم علی‌اکبری مشاور امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی، حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران، علیرضا زینلی مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور ایثارگران و رضا رحیمی‌نسب دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران نیز در این جلسه به بیان مطالبی پیرامون پیگیری حقوق ایثارگران پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول