اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عبدالملکی: ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها دنبال می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها با ۱۱ سناریو خبر داد.

عبدالملکی: ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه شنبه 9 آذر) پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که سرمایه‌گذاری‌های قابل ملاحظه زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند صندوق های بازنشستگی و تأمین اجتماعی در حوزه صنعت و معدن است در این جلسه میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی این واحدهای صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد، معادن و زغال سنگ بر عهده کمیسیون صنایع و معادن است، افزود: در جلسه امروز مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از وضعیت مدیریتی واحدهای صنعتی و معدنی و میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی ارائه کردند.

وزیر تعاون تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نکات مهمی درباره ضرورت افزایش بهره‌وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت مطرح کردند. 

عبدالملکی با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها 11 سناریو را بررسی کردیم، تصریح کرد: اکنون در حال تکمیل آن هستیم و مقرر است در جلسه دیگر این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول