اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

آیت‌الله رئیسی: دوره جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی باید متفاوت از گذشته عمل کند

رئیس جمهور با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورایعالی انقلاب فرهنگی با دستگاه ها و بخش های مختلف کشور خواستار تعریف و تدوین نسبت بین این شورا با قوای سه گانه و سایر دستگاه‌های اجرایی شد.

آیت‌الله رئیسی:  دوره جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی باید متفاوت از گذشته عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضرورت انطباق لوایح با سیاست های فرهنگی گفت: کارگروه توجه داشته باشد که در دوره جدید شورا در حوزه فرهنگ، علم، اخلاق و معنویت، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی متفاوت‌تر از گذشته انجام و لذا باید با این دیدگاه برنامه‌های پیشنهادی تدوین و تنظیم شود.

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع الزامات مرتبط با فعالیت شورا بعنوان قرارگاه علم و فرهنگ کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ادامه مباحث به جلسه بعدی شورا موکول شد.

در این جلسه همچنین مخبر دزفولی بعنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات تجدید نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عادل پیغامی بعنوان نماینده شورا در هیات تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی، منصورکبکانیان بعنوان نماینده شورا در هیات تجدید نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد حسین ساعی بعنوان نماینده شورا در هیات نظارت بر مطبوعات و محمد علی کی نژاد بعنوان نماینده شورا در هیات عالی جذب انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول