اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شاهرود/ جهادی‌ها ۴۰ سرویس جهیزیه برای محرومان تهیه کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از توزیع دو هزار بسته معیشتی در این شهرستان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: گروه‌های بسیجی و جهادی، ۴۰ سرویس جهیزیه برای محرومان تهیه کردند.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شاهرود/ جهادی‌ها ۴۰ سرویس جهیزیه برای محرومان تهیه کردند

سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در راستای خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی و پایگاه‌های بسیج شهرستان، دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بین خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان توزیع شد.

او افزود: ۴۰ سرویس جهیزیه به ارزش هر سرویس ۳۵ میلیون تومان نیز به همت خیران جهادی و بسیج سازندگی تهیه و به زوج‌های کم‌برخوردار شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر آمادگی بسیجیان شهرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف جهاد گفت: بسیجیان شهرستان در تحقق منویات رهبر انقلاب تلاش می‌کنند و جهاد خدمت‌رسانی، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت در طرح‌های سلامت از اقدامات خالصانه بسیجیان در خدمت به مردم است.

خوش‌قدم با اشاره به برگزاری رزمایش خدمت در محلات کم‌برخوردار شاهرود گفت: با همکاری شهرداری شاهرود و قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه ناحیه شاهرود، خدمت جهادی در پاک‌سازی و زیباسازی محلات در هفت محله ارائه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول