اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردمی بودن انقلاب مایه قدرت نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مردمی بودن انقلاب محور اصلی تولید قدرت نظام است، یعنی همین مردم هستند که انقلاب را به وجود آوردند، حفظ کردند و پای آن ایستاده اند.

مردمی بودن انقلاب مایه قدرت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندهان نظامی و انتظامی فارس برگزار شد، ضمن یادآوری اهمیت این ایام، روز ۹ دی را روز تحولی عظیم در روند انقلاب دانست و افزود: در این روز پشتیبانی عظیم مردم از انقلاب بصورت خودجوش رخ داد.

وی حضور مردم در ۹ دی ۸۸ را تنها قابل قیاس با حرکت مردم در عاشورای سال ۱۳۵۷ دانست و گفت: هیچ حرکتی مثل ۹ دی نتوانست نظام را از پرتگاهی که با برنامه ریزی و عقبه فکری معاندین انقلاب تدارک دیده شده بود رهایی بخشد و آن را بیمه کند.

رضایی ۹ دی را به نوعی مکمل حرکت عاشورای ۵۷ خواند و خاطر نشان کرد: این حرکت از فرصت و ظرفیت ارتباط عاطفی با نهضت اباعبدالله و مبتنی بر اندیشه های آزادی خواهانه استفاده و ملتی را از چنگال ظلم و ستم نجات داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری استفاده بجا از کلمه «فتنه»، آن را تنها کلمه مناسب برای توصیف وقایع سال ۸۸ دانست و گفت: هیچ واژه ای بجز «فتنه»، اتفاقات آن سال را به درستی توصیف نمی کند و این کلمه باید تبدیل به یک گفتمان شود.

رضایی با برشمردن کتب و آثار مکتوب مربوط به فتنه ۸۸ همگان را به تبلیغ و مطالعه آن ها دعوت کرد و افزود: باید تبیین شود که ۹ دی روز بزرگی بود که مردم آمدند، با ولایت میثاق کردند و ۹ دی بود که انقلاب را نجات داد.

وی گفت: مردمی بودن انقلاب محور اصلی تولید قدرت نظام است و این یعنی همین مردم هستند که انقلاب را به وجود آوردند و حفظ کرده اند و پای آن ایستاده اند.
رضایی با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی، بر برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های میدانی و مجازی تأکید کرد و افزود: به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه های میدانی با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری مراسم ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی دستور العمل های کرونایی نظیر فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و سایر مسائل بهداشتی با جدیت دنبال و برنامه های میدانی در فضای باز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بر استفاده از ظرفیت دینی مساجد و نزدیک به ۷ هزار اماکن مذهبی استان، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در نقاط مختلف نظیر مدارس، دانشگاه ها و کانون های فرهنگی هنری تأکید کرد و افزود: با کار در فضای مجازی و انعکاس مراسم و برنامه های برگزار شده و همچنین برگزاری همایش های تبیینی در این فضا می توان اقدامات را پررنگ تر کرد و فضاسازی مناسبی انجام داد.

رضایی راه اندازی کمپین های مجازی با موضوع ۹ دی، تولید و انتشار کلیپ و نماهنگ، فراخوان مقاله با موضوع ۹ دی، ابعاد فتنه و بازتاب جهانی پاسخ مردم در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را از جمله اقدامات جریان ساز برشمرد و خاطر نشان کرد: فضاسازی شهری و تغییر ظاهر شهر از جمله وظایف مهم در این ایام است و باید با استفاده از پلاکارد، بنر ، بیلبورد و تلویزیون های شهری رنگ بصیرت و میثاق طلبی به شهر داد.

در این جلسه مدیران ارگان ها و فرماندهان نظامی و انتظامی به بیان نظرات خود درباره برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی پرداختند و پیرامون روز بصیرت و میثاق با ولایت به بحث، تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

انتهای پیام/ف
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول