اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قرار بود وزیر اقتصاد گمرکات را فعال‌تر کند

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت:‌ قرار بود گمرکات را فعال‌تر کنید.

قرار بود وزیر اقتصاد گمرکات را فعال‌تر کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور و با اشاره مشکلات مدیریتی کشور، گفت:‌آقای رئیس‌جمهور خودرویی که شما با آن جابه‌جا می‌شوید فرتوت و فرسوده است و نیاز به تعمیر دارد؛‌ این خودرو ما را به جایی نمی‌رساند.

وی ادامه داد: ملت تحت فشار هستند و نفراتی که قادر به کار نیستند باید با افراد جوان و جهادی جابه‌جا شوند تا کارها سریع‌تر پیش برود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس همچنین خطاب به وزیر اقتصاد گفت:‌ قرار بود گمرکات را فعال‌تر کنید، اما متأسفانه برعکس آن شده و گمرکات با آمدن شما به حالت خمودگی رفته است.

محفوظی همچنین خطاب به وزیر نیرو اظها رداشت: بارها درباره لایروبی رودخانه ملی بهمن‌شیر به شما تذکر دادیم اما پاسخ‌های مدیران شما غیرمنطقی بوده است؛ در این رابطه طرح سوال را آماده کرده‌ایم و اگر نتیجه نگیریم سناریوهای دیگر را دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین خطاب به دولت و وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ما همچنان در آبادان و خرمشهر جنگ‌زده هستیم و چاله‌های خیابان‌ها نشانه آن است چه زمانی قرار است از این وضعیت خارج شویم؟ آب و فاضلاب و آسفالت این مناطق را از این وضعیت خارج کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول