اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی ویستاتوربین: ازتقابل با پرسپولیس خوشحالم/ این بازی بهترین فرصت برای نشان دادن عیارمان است

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: بازی سختی داریم اما جام، جام شگفتی‌هاست و اگر قرار باشد عیار تیم‌مان را نشان بدهیم الان بهترین فرصت است.

سرمربی ویستاتوربین: ازتقابل با پرسپولیس خوشحالم/ این بازی بهترین فرصت برای نشان دادن عیارمان است

میلاد بلادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قرعه تیم ویستاتوربین و تقابل با پرسپولیس در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: از این قرعه خیلی خوشحالم، چون باید همیشه برای کارها و جنگ‌های بزرگ آماده شویم. در روزهای سخت است که می‌توانیم خودمان را نشان بدهیم. بازی سختی داریم اما جام، جام شگفتی‌هاست. اگر قرار باشد عیار تیم‌مان را نشان بدهیم الان بهترین فرصت است. پرسپولیس تیمی پرتجربه و عنوان‌دار است اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که شگفتی‌ساز شویم.

سرمربی ویستاتوربین تصریح کرد: پرسپولیس تیمی خیلی خوب با بازیکنان ملی‌پوش است، اما برای این بازی صد درصد برنامه داریم. ما در تمام بازی‌ها با برنامه حاضر می‌شویم. ویستاتوربین 4 سال است که تاسیس شده و دو سال پشت سر هم صعود را تجربه کردیم. تک تک بازی‌هایمان با هدف بوده به همین خاطر همیشه موفق بودیم. پرسپولیس را قطعا آنالیز می‌کنیم اما فقط انجام آنالیز و مسابقه ملاک نیست. تیم‌های زیادی هستند که پرسپولیس را آنالیز می‌کنند اما درنهایت بازنده می‌شوند. ما باید ذهن بازیکنان را باز کنیم تا برای این بازی بزرگ آماده شوند.

وی افزود: اصلا به دنبال قرعه راحت نبودیم، چون با این کار خودمان را گول می‌زنیم. اگر قرار است شخصیت تیم‌مان را نشان بدهیم باید در بازی‌های سخت و بزرگ حاضر شویم. این گونه بازی‌ها، تیم‌ها را شخصیت‌دار می‌کنند. امیدوارم که بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

بلادی در مورد بازی فردا مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: فردا بازی مهمی داریم. در لیگ یک هیچ چیزی مشخص نیست. به جایگاه تیم حریف نگاه نمی‌کنیم، بارها شده که یک تیم انتهای جدولی یقه تیم‌های مدعی را گرفته است. در واقع همه چیز نانوشته است. همان طور که در همه بازی‌ها امیدوار به برد هستیم. هدفمان از این بازی هم پیروزی و کسب 3 امتیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول