اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ادامه حضور مدیران دو تابعیتی درشرکت‌های معدنی و صنعتی قابل توجیه نیست

عضو کمیسیون منابع طبیعی مجلس گفت: تاکید صریح و شفاف قانون این است که از مدیران دو تابعیتی در هیچ مناصبی استفاده نشود بنابراین وزرای محترم مماشات را کنار گذاشته و هر چه سریع‌تر با این افراد برخورد کنند.

ادامه حضور مدیران دو تابعیتی درشرکت‌های معدنی و صنعتی قابل توجیه نیست

حجت الاسلام امیر قلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در حاشیه صحن امروز مجلس با تاکید بر اینکه قانون اجازه بکارگیری دو تابعیتی‌ها را نمی‌دهد، اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که مدیران دو تابعیتی علیرغم جا به جایی دولت، در برخی از مناصب همچنان به کار خود ادامه می‌دهند که هر چه سریع‌تر باید کنار گذاشته شوند‌. 

وی افزود: تاکید صریح و شفاف قانون این است که از مدیران دو تابعیتی در هیچ مناصبی استفاده نشود بنابراین وزرای محترم مماشات را کنار گذاشته و هر چه سریع‌تر با این افراد برخورد کنند. 

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در همین زمینه تاکید کرد: به عنوان مثال در یکی از شرکت‌های معدنی و صنعتی شاهد حضور یک مدیر دو تابعیتی اهل کشور امارات هستیم که از وزیر مربوطه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به این مسئله ورود کرده و نگرانی‌ها را برطرف کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول