اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

استاندار همدان گفت: بیش‌ از ۹۶ درصد از دانش‌آموزان استان همدان دز اول و بیش‌ از ۶۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران تهیه الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کرونا سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در شرایطی شکل گرفت که هم خواسته خانواده‌ها و هم از سیاست‌های دولت سیزدهم بود.

وی با بیان اینکه تاثیر حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و بهره‌مندی از معلم بیش از شیوه‌های آنلاین است گفت: دولت سیزدهم با در پیش‌گرفتن تزریق گسترده واکسن و کنترل شیوع آن، از طریق مصوبات ستاد ملی کرونا مدارس را بازگشایی کرد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه حفظ سلامت و جان دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در اولویت است افزود: در استان همدان بیش از ۹۵ درصد از مدارس، مجوز بازگشایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۶ مدرسه در استان به‌صورت حضوری فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته‌اند اظهار کرد: ۲۳۷ هزار و ۴۷۱ دانش آموز در برنامه شاد به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان استان دز اول و بیش از ۶۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تأکید کرد: بیش از ۹۵ درصد از فرهنگیان استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی از تعبیه ۷ هزار و ۴۴۳ تهویه‌ هوا در کلاس‌های مدارس استان خبر داد و گفت: اداره نوسازی مدارس در نصب تهویه برای ۴ هزار کلاس باقی‌ مانده در سطح استان اقدام ‌کند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول