اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سردار سلیمانی:با استفاده از ظرفیت‌‌های داخلی بر مشکلات اقتصادی چیره خواهیم شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم که با برنامه ریزی درست میتوان این ظرفیت‌ها را به میدان آورد و بر مشکلات غلبه کرد.

سردار سلیمانی:با استفاده از ظرفیت‌‌های داخلی بر مشکلات اقتصادی چیره خواهیم شد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور امروز در حاشیه افتتاح کارگاه چرخ خیاطی تولید پوشاک نظامی و صنعتی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم که با برنامه ریزی درست میتوان این ظرفیت‌ها را به میدان آورد و بر مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: امروز در اهواز شاهد افتتاح کارخانه تولید پوشاک صنعتی هستیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم سالار فعالیتش از یک چرخ خیاطی آغاز و با حمایت بسیج سازندگی خوزستان امروز به یک کارخانه رسیده است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: این الگوسازی به ما نشان می‌دهد که ما در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و با به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها میتوانیم بر مشکلات چیره شویم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیج الگوسازی در میدان اقتصادی اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که الحمدالله خوزستان در این امر پیشتاز بوده و برنامه سازمان بسیج هم پشتیبانی جدی‌تر، موثرتر و وسیع‌تر از کارگاه‌های اقتصادی مردم پایه است.


سلیمانی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا مردم بویژه جوانان بتوانند در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار نقش آفرینی کنند تا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول