اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

منصوری: ماموریت اصلی ما در شمیرانات، افزایش سرمایه اجتماعی است

استاندار تهران با اشاره به اینکه امروز مأموریت اصلی ما در شمیرانات افزایش سرمایه اجتماعی نظام است گفت: شمیرانات شهرستان الگوساز در حوزه فرهنگ استان و کشور است.

منصوری: ماموریت اصلی ما در شمیرانات، افزایش سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات،‌ محسن منصوری استاندار تهران امروز صبح در ادامه سفر به شهرستان‌های استان در شهرستان شمریرانات حاضر و در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد.

محسن منصوری در جلسه شورای اداری اظهار کرد: یکی از دو سه شهرستان های مهم استان شهرستان شمیرانات است.

وی با اشاره به اینکه شمیرانات از شهرستان‌های الگو ساز در زمینه فرهنگ برای استان و کشور است،‌گفت: باید یک محور راهبردی برای همه اقدامات تعریف کنیم و همه امنکاانات و منابع انسانی و مالی را در ان جهت قرار پهیم .و ماموریت خود را مشخص کنیم.

استاندار تهران بیان کرد: امروز ماموریت مهم و اصلی ما در شهرستان شمیرانات افزاش سرمایه اجتماعی نظام است، افزایش این سرمایه مننجر به افزایش سرمایه اجتماعی در کل کشور است.

منصوری عنوان کرد: من از عبارتها هایی که برای شمیرانات مانند خوش نشین‌ها و غیره استفاده می کنند خوش نمی آید و موافق آنها نیستم شاید یک در صد کمی هم این طور باشند.

وی افزود: شمیرانات خواستگاه ۳۵۰۰ شهید است این یعنی که مردم این خطه ریشه دار و متدین و علاقمند به نظام و کشور هستند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ما افزایش سرمایه اجتماعی است، بیان کرد: سرمایه اجتماعی با کار جهادی و شبانه روزی و مردمی و کار فرا اداری نه غیر اداری ایجاد می‌شود.

منصوری با بیان اینکه افزایش سرمایه اجتماعی از طریق افزایش خدمات اجتماعی محقق می‌شود،‌تاکید کرد: ما ملکف هستیم از طریق افزایش خدمات اجتماعی،‌ سرمایه اجتماعی را بالا ببریم و این ماموریت مهم ما در شمیرانات است.

وی گفت: حتما در سطح شهرستان به یک مدیریت علمی بیش از پیش نیاز داریم،‌ ما نمیتوانیم با شیوه های سنتی کشور داری کنیم لذا اتصال به مراکز علمی و دانشگاهی به خصوص در شمیرانات لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول