اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مبلّغان روضه‌های خانگی در آستانه فاطمیه گردهم می‌آیند

مبلّغان روضه‌های خانگی در آستانه ایام فاطمیه در تالار سوره حوزه هنری گرد هم می‌آیند و در این مراسم، از نشان و سامانه جامع «روضه‌ خونگی»، رونمایی خواهد شد.

مبلّغان روضه‌های خانگی در آستانه فاطمیه گردهم می‌آیند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، به همت سازمان تبلیغات اسلامی و طرح سدره، گردهمایی مبلغان روضه‌های خانگی استان تهران، روز پنجشنبه ۱۸ آذر‌ماه از ساعت ۸ صبح با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، علیرضا پناهیان، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دو تن از پیرغلامان عرصه ستایشگری حاج علی انسانی و حاج مهدی آصفی در محل تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌‌شود.

در این گردهمایی که با هدف تبیین اهمیت ترویج روضه‌های خانگی و همچنین فرهنگ‌سازی این سنّت حسنه برگزار می‌شود، از نشان و سامانه جامع «روضه‌ خونگی»، رونمایی خواهد شد.

طرح سدره با هدف ترویج هرچه بیشتر سنّت حسنه برپایی روضه‌های خانگی ساده و در پی تاکید رهبر معظم انقلاب، مبنی بر توجه هیأت‌های مذهبی به مسأله خانواده در دیدار با مداحان در سال‌های گذشته، راه‌اندازی شده و تاکنون توفیق خدمتگزاری در جهت برگزاری مجالس متعدّدی در شهر تهران را داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول