اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خُرّم به دیدار معلولان رفت

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش و خدمات شبانه‌روزی مدیران و کارکنان مراکز بهزیستی و توانبخشی که از معلولان نگهداری می‌کنند، گفت: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های مهم دولت، خدمت‌رسانی به جامعه معلولان است.

خُرّم به دیدار معلولان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خُرّم به مناسب بزرگداشت هفته معلولان در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان جسمی، ذهنی و سالمندان فیاض بخش تبریز، اظهار داشت: حمایت و نگهداری از افراد توان یاب و نیازمند کار بسیار بزرگ انسانی و دینی است.

وی افزود: رسیدگی به معلولان، امری انسانی است که بیشتر توسط خیران نیک‌اندیش صورت می‌گیرد و دولت نیز به میزان توان خود از آنان حمایت می‌کند.

خُرّم اذعان داشت: برای حرکت‌های انسانی و خداپسندانه که فقط برای رضای خداوند متعال انجام می‌شود، نمی‌توان ارزش دنیوی قائل شد.

وی افزود: در تبریز موسسات خیریه بسیاری وجود دارند که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در هر کجا که مشکلی وجود داشته باشد، خیران استان وارد عمل می‌شوند.

 استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)  خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است، تاکید کرد: هر فردی نمی‌تواند از اموال خود احسان کند و کار هر کسی نیست، کسانی که نیتشان الهی است، مورد عنایت خداوند قرار گرفته و اجر و ثواب این افراد در نزد خداوند بسیار است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول