اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پخش بازی تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا از چند کشور اروپایی

مسئول هماهنگی برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایتالیا و ایران گفت: مسئولان ایتالیا از پتاسیل فوتسال ایران آگاهی کامل دارند و همیشه از ایران به عنوان یکی از قدرت‌‌های فوتسال جهان نام می‌‌‌‌‌برند.

پخش بازی تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا از چند کشور اروپایی

عبدالرضا میرفخرائی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در رابطه با روابط فدراسون فوتبال ایران و ایتالیا و همچنین بازی تیم‌‌‌‌های ملی فوتسال این دو کشور که قرار است در 25 و 26 آذر در ایتالیا برگزار شود، اظهار داشت: بیش از ۲۵ سال است که مسئولیت روابط فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و توریستی ایتالیا و ایران را پیگیری می‌‌‌کنم. دو کشور روابط خوب و نزدیکی در زمینه ورزش با هم دارند. در سال 2011 تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و ایتالیا در رابطه با دورهای آموزشی، سمینارها، دیدارهای تدارکاتی و حضور روسای باشگاه‌ها در دو کشور و..... منعقد شد.

وی گفت: از آن زمان تاکنون  برنامه های آموزشی بسیاری مثل سمینارها، حضور تیم ملی فوتسال بانوان و آقایان و همچنین فوتبال و بازی‌‌های دوستانه، اردوهای تدارکاتی، نشست‌‌های تخصصی برگزار شده است.

مسول هماهنگی برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال ایتالیا و ایران اظهار داشت: با توجه به حضور متوالی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جهانی، برای فدراسیون فوتبال ایتالیا بازی با تیم قدرتمند کشورمان خیلی مهم است و طبق توافقاتی که با یکدیگر داشتند هر دو تیم باید با تمام ملی پوشانی اصلی حضور داشته و به مصاف هم بروند. همچنین به دلیل  اهمیت بالای این دو مسابقه تبلیغات گسترده‌‌ای در اتحادیه اروپا انجام شده و قرار است این دیدار در مهمترین شبکه های ورزشی اروپا پخش مستقیم شود. البته پیروزی هر یک از دو کشور می تواند روی رنکشان در فیفا تاثیر بگذارد.

 وی در پاسخ به این سئوال  که هدف از دعوت تیم ملی فوتسال ایران در این تورنمنت چیست ،گفت: مسولین ایتالیا از پناسیل فوتسال ایران آگاهی کامل دارند و همیشه  از ایران به عنوان یکی از قدرت‌‌های فوتسال جهان نام می‌‌‌‌‌برند. تیم ملی ایتالیا  خود را آماده مسابقات جام ملت‌های اروپا می‌‌‌کند و در  حال حاضر هم در اردو به سر می‌‌‌برند. این بازی برای آنها اهمیت زیادی دارد چون می‌‌‌تواند محک جدی برایشان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول