اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۱۵ شهر به لیست شهر‌های فارس برای ثبت نام ملی مسکن اضافه شد

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه۲۴ شهر از استان فارس که در برنامه ثبت نام از متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن این استان قرار گرفته بود، گفت: از امروز پنجشنبه ۱۱ آذرماه، ۱۵ شهر دیگر نیز در دستور کار ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس قرار گرفته است.

۱۵ شهر به لیست شهر‌های فارس برای ثبت نام ملی مسکن اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  جعفر زاهدی عصر امروز با بیان این خبر افزود: شهر‌های آباده طشک، خاوران، خرامه، داراب، فسا، فیروزآباد، کره ای، کوار، مرودشت، نی ریز، جنت شهر، قطب آباد، بیضا، نوجین و نودان در لیست ۱۵ شهر اضافه شده به ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس تا ۱۵ آذرماه مهلت ثبت نام در این طرح را دارند و همچنین ۱۵ شهر اضافه شده تا اطلاع ثانوی مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارند.

وی گفت: ۱۰۲ شهر در استان فارس وجود دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موظف است برای تامین زمین و ثبت نام از متقاضیان مسکن در طول برنامه اقدام کند.

زاهدی افزود: از ۲۴ شهر قبلی تا پنجشنبه ۱۱ آذرماه ۱۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول