اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کمالوند: دلیل عملکرد سینوسی نفت مسجدسلیمان غیرفنی است/ امیدوارم زمین اجازه بازی خوب مقابل هوادار را بدهد

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: دلایل غیرفنی دلایل نتیجه سینوسی نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر بوده است

کمالوند: دلیل عملکرد سینوسی نفت مسجدسلیمان غیرفنی است/ امیدوارم زمین اجازه بازی خوب مقابل هوادار را بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز به دلیل تاخیر ۱۰ دقیقه ای ام عذرخواهی می‌کنم. فردا بازی سختی داریم. هوادار حریف بسیار خوبی است و با وجود اینکه بازی های خوبی انجام داده ممکن است در بحث نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشته باشد.

وی افزود: هوادار از کیفیت فنی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد رضا عنایتی هم با توجه به کار کردن با تیم هوادار در یکی دو فصل اخیر اشراف خوبی روی تیمش دارد.

سرمربی نفت تصریح کرد: امیدوارم فردا بتوانیم ارائه‌گر بازی خوبی باشیم و اندک هواداری که امکان دارد به استادیوم بیایند یا از گیرنده‌های تلویزیونی تماشاگر این مسابقه هستند رضایت خوبی داشته باشند.

وی در خصوص نارضایتی برخی تیم‌های لیگ برتری از زمین ورزشگاه انقلاب کرج و اینکه احتمال دارد وضعیت این زمین به دلیل بارش‌های اخیر بدتر شده باشد توضیح داد: در حال حاضر شناخت خیلی زیادی نسبت به زمین ورزشگاه انقلاب ندارم و آن را ندیده‌ام البته شرایط این زمین یکی دو سال قبل خوب بود مشکل زمین در بیشتر شهرهای ما وجود دارد پس از بین رفتن ورزشگاه قدیمی شهید شیرودی و تختی و راه‌آهن زمینی در تهران نمانده که بخواهند در آن مسابقه برگزار کنند.فقط یک زمین دستگردی مانده که معمولا دیدارهای سایپا و این اواخر پیکان در‌ آن برگزار شد.طبق اطلاعات من کیفیت زمین شهدای شهرقدس هم خوب نیست.

وی اضافه کرد:‌ اکنون فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشیم و تا زمانی که کامل حرفه‌ای نشویم این مشکلات وجود دارد. خیلی بد است که در سطح لیگ برتر یک مربی یا تیم قبل از بازی نگران وضعیت زمین باشند. باز هم می‌گویم از زمین ورزشگاه انقلاب شناخت نداریم اما امیدوارم شرایط‌مان اجازه بدهد دو تیم فوتبال خوبی بازی کند.

مدیرفنی پیشین تیم استقلال در خصوص دربی پایتخت گفت: اجازه بدهید با توجه به برگزاری نشست خبری دیدار هوادار و نفت مسجدسلیمان اکنون در این مورد صحبت نکنم.

کمالوند در مورد شرایط تیم خودش پاسخ داد:‌تیم ما وضعیت خوبی دارد دلیل نتیجه‌گیری سینوسی نفت مسجدسلیمان دلایل غیرفنی بوده و برخی قضاوت‌ها به تیم من خیلی لطمه زد. شاید امکان داشت وضعیت نفت مسجدسلیمان در جدول بهتر باشد البته آن درخواست باشگاه و با توجه به اینکه حدود 17 روز قبل از شروع مسابقات هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفتم هدف باشگاه حفظ تیم در لیگ برتر است و من این قول را می‌دهم که نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حفظ کنم.

وی ادامه داد: باید از مسؤولان شهر مسجدسلیمان به ویژه نماینده محترم‌مان یعنی ورناصری که به شدت پیگیر رفع مشکلات تیم هستند تشکر کنم همچنین از کاشف فرماندار محترم شهر و هیأت مدیره باشگاه همچنین از شجاعی و مولایی اعضای هیأت مدیره باشگاه که در این مدت به شکل روزمره درصدد حل مشکلات بودند هم تشکر کنم همه از مشکلات تیم‌های نفتی مطلع هستند و امیدوارم با تلاش مسؤولان بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم.موضوع مسلم این است که نفت مسجدسلیمان روز به روز بهتر می‌شود متأسفانه وقت کافی برای آماده‌سازی تیم نداشتیم و رقابت‌ها هم پی در پی 5 روز به 5 روز برگزار می‌شود منتظر اولین تعطیلی لیگ هستیم بتوانیم وضعیت نفت مسجدسلیمان را سر و سامان بدهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد آخرین وضعیت زمین ورزشگاه این شهر توضیح داد:‌ مشکل زمین ما حل شد و اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد. یکی از دلایل تشکر من از مسؤولان باشگاه و شهر هم این است که به سرعت زمین را جمع و جور کردند و اکنون یکی از زمین‌های خوب لیگ را در اختیار داریم هیچ مشکل برای فوتبال بازی کردن در این زمین وجود ندارد.

وی در مورد غایبین نفت مسجدسلیمان و هوادار گفت:‌سه چهار بازیکن داریم که به این بازی نمی‌رسند.

انتهای پیام‌/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول