اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ادارت کرمانشاه ۱۵ هزار میلیارد تومان دارایی دارند

استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس برآوردی که سه سال پیش انجام شد، ادارات استان حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان دارایی داشتند که امروز ارزش آن‌ها بسیار بیشتر است.

ادارت کرمانشاه ۱۵ هزار میلیارد تومان دارایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران  سازمان‌ها و ادارات مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: کشور ما در شرایط تحریم‌های اقتصادی ظالمانه قرار گرفته و در این شرایط مدیران به جای وابستگی به درآمدهای نفتی باید به سمت خلاقیت‌های مدیریتی برای خلق ثروت و درآمد نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی افزود: دولت برای دستیابی به یک رشد ۸ درصدی در سال آینده در حال برنامه‌ریزی است.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه تحقق این هدف نیازمند برنامه ریزی و خلاقیت مدیران است در ادامه عنوان کرد: هم اکنون حجم نقدینگی زیادی در کشور وجود دارد و مدیران باید با رفع موانع به سمت جذب سرمایه بخش خصوصی گام بردارند.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه دارد و با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان با استفاده از این منابع به بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش درآمد سرانه و اشتغال زایی بیشتر کمک کرد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بر اساس برآوردی که سه سال پیش انجام شد، ادارات استان حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان دارایی داشتند که امروز ارزش آن‌ها بسیار بیشتر است.

وی تاکید کرد‌: بخش قابل توجهی از این املاک و دارایی‌های ادارات کاملا بلااستفاده است و مدیران می‌توانند با درآمدهای حاصل از فروش این اموال به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و پیشبرد برنامه های توسعه‌ای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول