اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کردند

خبرگزاری رویترز خبر داد که در بحبوحه شیوع سویه اُمیکرون در جهان، تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کرده است.

مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه شیوع سویه اُمیکرون در اروپا، خبرگزاری رویترز خبر داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این قاره از 5 میلیون نفر عبور کرد.

تا کنون نیز دست کم 15 کشور اروپایی، ابتلا به سویه اُمیکرون را ثبت کرده‌اند. سازمان بهداشت اتحادیه اروپا روز گذشته نیز هشدار داد که طی ماه‌های آتی، نیمی از موارد ابتلا به کرونا مربوط به سویه اُمیکرون خواهد بود.

حتی پیش از شیوع سویه اُمیکرون در جهان،‌ اروپا به مرکز شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان تبدیل شده بود به گونه‌ای که از هر 100 ابتلا به کرونا، 66 مورد مربوط به کشورهای اروپایی بوده است.

بر اساس گزارش‌ها، سرعت شیوع ویروس کرونا در نیمه دوم سال جاری میلادی افزایش یافته است.

اروپا در نیمه دوم سال جاری میلادی،‌ به طور متوسط روزانه 359 هزار ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده این در حالی است که این تعداد در نیمه نخست سال جاری میلادی 241 هزار ابتلا در روز بوده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول