اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سولدو: به دنبال پیروزی هستیم /آلومینیوم اراک تیم قابل احترامی است

سرمربی تیم تراکتور گفت: به دنبال پیروزی مقابل تیم آلومینیوم اراک هستیم.

سولدو: به دنبال پیروزی هستیم /آلومینیوم اراک تیم قابل احترامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زونمیر سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: فردا با تیم آلومینیوم اراک بازی داریم. تیمی که به موقع کارش را آغاز کرده و بازی خوبی در هفته های اخیر کسب کرده و ساختار خوب دفاعی داشته و گل کمی را دریافت کرده و در جدول در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی گفت: ما هم تمرینات منظمی را برگزار کرده و برای بازی خوب و نتیجه خوب در بازی فردا آماده هستیم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: تلاش می کنم تیم تراکتور را به بالاترین آمادگی رسانده و موافق هستم که در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و امیدواریم بتوانیم در سایر خطوط هم بهتر شده و بتوانیم خط حمله را هم شکل دهیم.

سولدو گفت: مدت زمان کمی دارم و مسابقات به صورت فشرده و 5 روز برگزار می شود و زمان زیادی برای تمرینات نداریم اما همانطور که گفتم تیم را برای بازی های رسانده و نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد غیبت دروازه بان تیم به دلیل مصدومیت گفت: اخباری از خوب های تیم است اما دروازه بان خوبی هم در کنار اخباری داریم و سعی خواهند کرد که غیبت اخباری احساس نشود.

وی در مورد استفاده از بازیکنان تیم پایه است: خیلی علاقه به استفاده از بازیکنان جوان دارم و سعی می کنم در تمرینات تیم های پایه تراکتور حضور یافته و زمینه حضور چند بازیکن جوان در تیم بزرگسالان را فراهم کنم.

سولدو تصریح کرد: من به سرمربی تیم آلومینیوم احترام قائل هستم و باید بگویم تیم اراک را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از این تیم دارم و تمرکزم به تیم خود بوده و باید تمام امتیازات خانگی را کسب کنیم.

انتهای پیام/60017

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول