اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رنگ بندی کرونایی تمام شهرستان‌های البرز آبی شد

سخنگوی ستاد مقابله به کرونا استان البرز گفت: طبق آخرین وضعیت کرونایی استان البرز تمام شهرستان‌های استان در وضعیت آبی رنگ قرار گرفتند.

رنگ بندی کرونایی تمام شهرستان‌های البرز آبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان البرز، در حاشیه برگزاری ستاد مقابله با کرونای کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت بیماری در استان، گفت: در حال حاضر رنگ تمامی شهرستان‌های استان آبی است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با هفته قبل تعداد بستری‌ها و مراجعین سرپایی کاهش محسوسی داشته‌اند، افزود: در حال حاضر روزانه کمتر از هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند و ۲۳۰ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بابایی با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در استان گفت: تا کنون بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شده و بیش از دو میلیون نفر هم دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیح داد: حدود ۷۰ درصد از واجدین شرایط استان هم دز دوم خود را دریافت کرده‌اند.

این مقام مسؤول گفت: همه واجدین شرایط البرزی واکسن خود را در مراکز استان دریافت نکرده و حدود ۲۹۰ هزار نفر از آنها در سایر استان‌ها واکسن زده‌اند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول