اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سجادی: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد/امیدوارم تیم ملی را چشم نزنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد و این اتفاق مبارک هواداران باشد.

سجادی: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد/امیدوارم تیم ملی را چشم نزنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی در مورد تبلیغات محیطی اظهار داشت: هماهنگی خوبی به عمل آمد و مجوز صادر شد. اتفاقی که برای اولین بار بعد از سال‌ها در فوتبال ما افتاد، مبارک باشگاه‌ها باشد. این کار فواید بسیار ارزشمندی دارد و من از فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم که واقعا این تصمیم در برنامه های او هم بود، تشکر می‌کنم. هماهنگی خیلی خوبی هم بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برقرار شد.

وی در مورد بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه این موضوع نگران کننده است، گفت: نگران کننده که نیست. فدراسیون های ورزشی ما جزو نهادی عمومی غیر دولتی هستند و پیشنهاد فیفا این بود که کلمه عمومی حذف شود و به صورت غیر دولتی باشد. قول و قرارهایی از قبل از دولت جدید گذاشته شده و ما هم به آنها پایبند هستیم. این قول و قرارها به شکلی بوده که دولت موافقت کند و دولت هم این کار را انجام داده و اساسنامه را قبول کرده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم مجلس هم در این کار ما راه همانند گذشته همراهی کند و فوتبال یکی از فدراسیون های موفق ما بوده و تیم ملی هم در انتخابی جام جهانی با اقتدار و بدون باخت صدرنشین است و یکی از سریع ترین صعود ها را به جام جهانی داشتیم. امیدوارم با این صحبت‌ها این تیم را چشم نزنیم. از عزیزی خادم و سرمربی تیم ملی و همه بازیکنان تشکر می‌کنیم.

سجادی در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: اجازه بدهید این دربی را ببینیم و بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

وی در  مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: با نظر مساعد در حال بررسی هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول