اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

توضیحات شرکت ملی مس ایران درباره اظهارات عضو هیأت رئیسه مجلس

شرکت ملی مس ایران در واکنش به اظهارات حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس جوابیه‌ای را صادر کرد.

توضیحات شرکت ملی مس ایران درباره اظهارات عضو هیأت رئیسه مجلس

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شرکت ملی مس در واکنش به اظهارات حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس جوابیه‌ای را صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است:

در پاسخ به مطلب مندرج در «خبرگزاری فارس» با موضوع «عضو هیأت رئیسه مجلس؛ مدیران دو تابعیتی باقیمانده از دولت قبل را برکنار کنید». در تاریخ 1400.9.12 گروه سیاسی - حوزه مجلس- جوابیه زیر به تفکیک موضوع در سه بند ارسال می‌شود. از این‌رو، مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی جوابیه این شرکت در آن خبرگزاری درج گردد.

1- دوتابعیتی بودن؛ مدیرعامل کنونی شرکت ملی صنایع مس ایران تنها تابعیت کشور عزیزمان ایران را دارد و در ردیف اشخاص دو تابعیتی نیست. بدیهی است در صورت وجود هرگونه سند برای این ادعا این شرکت از انتشار آن استقبال می‌کند.

2- عدم پرداخت حقوق به کارگران؛ تاکنون حقوق کارکنان و کارگران عزیز و سخنگویش صنعت مس به تعویق نیفتاده است و این شرکت هیچ‌گونه معوقه به کارکنان و کارگران خود ندارد.

3- تصویب واگذاری خودرو به مدیران در مجمع فوق‌ العاده؛ در خصوص تصویب واگذاری خودرو به مدیران در مجمع فوق‌العاده این شرکت اعلام می‌دارد که در هیچ‌یک از مجامع این شرکت بحث واگذاری خودرو به مدیران مطرح نشده است.

در خاتمه با عنایت به قانون مطبوعات و آیین‌نامه اجرایی مربوطه به لحاظ درج مطالب خلاف واقع نسبت به مدیرعامل محترم این شرکت و روند امور اجرایی شرکت، مقتضی است دستور فرمایید متن تکذیبیه ارسالی این شرکت در آن خبرگزاری درج و به اطلاع عموم رسانده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول