اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عنایتی: 5، 6 نفر فوتبال مشهد را نابود کرده‌اند/ از این پس می‌خواهم عینک بدبینی بزنم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: 5، 6 نفر در مشهد هستند که فوتبال شهر را نابود کرده‌اند و اگر بروند، همه چیز درست می‌شود.

عنایتی: 5، 6 نفر فوتبال مشهد را نابود کرده‌اند/ از این پس می‌خواهم عینک بدبینی بزنم

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا عنایتی پس از تساوی هوادار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: یک بازی کاملا یک طرفه بود و شرایط فوق العاده ای را داشتیم. موقعیت های بیشماری را داشتیم، اما توپ ها وارد دروازه نشد و مثل بازی های قبلی تمام کننده خوب نداریم و جایش خالی است. البته از تلاش آنها خیلی راضی هستم، اما از نتیجه نه. امیدوارم شانس هم یک مقدار به ما روی بیاورد و در بازی هایی که حق مان است، پیروز شویم. ما امروز یک موقعیت هم به حریف ندادیم. زحمت زیادی کشیدیم، اما مزدی نگرفتیم.

وی در مورد شرایط ورزشگاه گفت: ما از میزبانی کرج رضایت داریم و احترامی که می‌گذارند، خوب است. 

سرمربی هوادار در مورد اینکه به خاطر از دست دادن این موقعیت‌ها بازیکنان را جریمه خواهد کرد یا خیر، گفت: خیر، ما پیش بینی این روزها را کرده بودیم. پست خود من هم مهاجم بوده است و خیلی حرص می‌خورم که نمی‌توانیم گل بزنیم. این توپ هایی که مهاجمان ما در بازی به در و دیوار می‌زنند، در تمرین گل می‌کنند. در مجموع بازگشت محمد قاضی می‌تواند خیلی به ما کمک کند. از سوی دیگر تاکید ما اول فصل این بود که یک مهاجم خارجی بیاید، اما این اتفاق نیفتاد.

وی در وضعیت داریوش شجاعیان عنوان کرد: همسترینگش آسیب دیده و باید دید پزشک چه دستوری خواهد داد.

عنایتی در مورد اینکه بازی شما تقریبا همزمان با دربی بود، عنوان کرد: نباید این موضوع را از من سوال کنید. به نظر من قشنگ تر بود که فردا برگزار می‌شد، مگر چه اتفاقی می‌افتاد. من از سال گذشته تاکنون خیلی چیزها را دیدم و خیلی از حرف ها را به موقع می‌زنم. من به هیچ چیز در آینده خوش بین نیستم و سعی می‌کنم برای بدترین چیزها خودم را آماده کنم و عینک بدبینی بزنم. من به کسی وابسته نیستم و نه از کسی امتیاز می‌خواهم و به کسی امتیاز می‌دهم. تا حالا هم از کسی نخواستم برایم کاری انجام دهد و همه چیزها را خودم به دست آوردم. تقدیر برای من هر چیزی نوشته باشد، همان اتفاق می‌افتد.

سرمربی مشهدی در مورد فوتبال مشهد و رفتن ابومسلم، پیام و وضعیت نامناسب فعلی پدیده در لیگ برتر گفت: واقعا خیلی برای این وضعیت متاسفم. 5، 6 نفر در آن شهر نشسته اند و منبع بدبختی ما همان ها هستند. اگر بروند همه چیز درست می‌شوید. آنها همیشه هستند و خودشان را هم به مظلومیت می‌زنند. با این همه منابع در مشهد نمی‌دانم چرا کسی از تیم ها حمایت نمی‌کند. حمیداوری فوق العاده برای تیم ما مردانگی کرد. باید 5 سال پیش نماینده مان را از دست می‌دادیم، اما او تیمداری کرد و اجازه نداد. اصلا کاری به اتفاقات شهر خودرو ندارم، اما اگر تیم دست همان افراد بود، 5، 6 سال پیش فاتحه فوتبال مشهد خوانده شده بود.

عنایتی در مورد وضعیت میزبانی هوادار در کرج گفت: ما وابستگی به جایی نداریم و به کسی هم بله قربان و چشم نمی‌گوییم. روی پای خودمان ایستاده ایم و جلو می‌رویم. فعلا در کرج هستیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. برخی می‌گویند همه امکانات در تهران است، اما در تهران هیچ امکاناتی نیست و باور کنید شهرستان ها خیلی وضعیت شان بهتر است. الان همه ورزشگاه ها مثل دستگردی و شیرودی و تختی را مدرسه فوتبال کرده‌اند و شاید در آینده به ما هم چیزی برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول