اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: می‌توانستیم استقلا ل را ببریم/ به همه مدیران کمک می‌شود به جز مدیر پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم برنده دربی باشیم اما شرایط طوری رقم خورد که بازی مساوی شد.

حسینی: می‌توانستیم استقلا ل را ببریم/ به همه مدیران کمک می‌شود به جز مدیر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از پایان دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم اما شرایط طوری رقم خورد که بازی مساوی شد. 

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند برای تیم بازی کند، گفت:‌ روز به روز بهتر می‌شوم. هم زانویم درد می‌کرد و هم کمی سرما خورده بودم. ان‌شاءالله از این هفته به تیم اضافه می‌شوم.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارد بازی انجام شده جذاب و تماشاگرپسند نبود، عنوان کرد:‌ متأسفانه عده‌ای حرف می‌زنند و قبل از بازی آن را حساس می‌کنند. آنقدر فشار را زیاد می‌کنند که بازیکنان نمی‌توانند خودشان باشند. اما باز هم روی هم رفته بد نبود جای تماشاگران خالی است و امیدواریم هرچه زودتر برگردند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه قبل از دربی 15درصد از حقوق بازیکنان به حساب آنها واریز شد، بیان داشت: با تلاش مجید صدری 15درصد قراردادها پرداخت شد. امیدوارم به او کمک شود. متأسفانه به همه مدیران به جز مدیر پرسپولیس کمک می‌شود. 

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس به 2 امتیازی صدر جدول رسیده است، گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از چند سال موفقیت و رفتن برخی بازیکنان شرایط هر سال برای ما سخت می‌شود و فرق می‌کند اما بچه‌ها روز به روز تلاش می‌کنند تا بازی‌های بهتر و قوی‌تری را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول