اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فرجی: نیمکت حریف روی تصمیمات داور اثر گذاشت / از لحاظ تاکتیکی از استقلال یک سر و گردن بالاتر بودیم

بازیکن پرسپولیس گفت: می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. از لحاظ تاکتیکی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم.

فرجی: نیمکت حریف روی تصمیمات داور اثر گذاشت / از لحاظ تاکتیکی از استقلال یک سر و گردن بالاتر بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشاد فرجی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 97 گفت: می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. از لحاظ تاکتیکی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم. خیلی خوب توانستیم تاکتیک خودمان را به حریف دیکته کنیم ولی متاسفانه نتیجه دلخواه خودمان را نگرفتیم. البته از نمایش خودمان تا حدودی راضی هستیم. 

وی در خصوص درگیری با ژستد در پایان مسابقه گفت: قبل از اینکه وارد این صحنه بشویم، لطفا در خصوص صحنه قبل صحبت کنیم که داور آفساید را نگرفت. من برخوردی نداشتم ولی داور آفساید را نگرفت. به نظرم تنش‌های کنار زمین تیم حریف روی تصمیمات داور اثرگذار بود. 

فرجی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا ژستد او را با آرنج زده، اظهار داشت: ژستد قد و قامت بالایی دارد و در چندین صحنه با هم برخورد داشتیم. فوتبال است و شاید داور می‌توانست برخی از صحنه‌ها را خطا بگیرد. با این حال من به تصمیمات آقای بنیادی فر احترام می‌گذارم. به نظرم نیمکت حریف روی ایشان تاثیر زیادی گذاشت. 

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار که این مسابقه راضی کننده برای هواداران نبود، گفت: شما از طرف هواداران صحبت می‌کنید؟ از نظر فنی تیم پرسپولیس خوب بازی کرد ولی از نظر نتیجه راضی کننده برای خود ما نیز نبود. همین که توانستیم کلین شیت کنیم و بازی خوبی به نمایش گذاریم جای شکرش باقی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول