اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یزدانی: سوت‌های داور با شلوغ‌کاری مربیان پرسپولیس برمی‌گشت/ در پنج دربی سه پنالتی برای ما نگرفتند

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی مربیان پرسپولیس کنار خط اینطور شلوغ می‌کنند سوت‌های داور برمی‌گردد، به مجیدی گفتم صحبت کن تا سوت داور برنگردد.

یزدانی: سوت‌های داور با شلوغ‌کاری مربیان پرسپولیس برمی‌گشت/ در پنج دربی سه پنالتی برای ما نگرفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش یزدانی پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به دلیل حساسیت بازی فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر عادلانه بود ولی باز هم مسائل داوری تأثیرگذار بود. در رختکن دیدم که صددرصد پنالتی بود و موعود بنیادی‌فر آن را نگرفت. در یک صحنه هم ترابی باید اخراج می‌شد که روی خودم خطا کرد.

وی افزود: صالح مصطفوی حق دارد عصبی باشد یک پنالتی ما را آخر بازی نگرفتند. وقتی کنار خط مربیان آنها آنطور شلوغ می‌کنند، سوت‌ها برمی‌گردد. چند بار به فرهاد مجیدی گفتم صحت کن سوت داور برنگردد. فکر کنم در این 4-5 دربی که بازی کردم حداقل سه پنالتی برای ما نگرفته‌اند. با توجه به شرایط داوری امروز شاهد پیروزی بودیم اما کیفیت بازی زیاد بالا نبود. 

یزدانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد هر دو تیم شوتی در چارچوب نداشتند، گفت: در اینگونه بازی‌‌ها بیشتر ضربات ایستاگی و اشتباهات مدافعان که منجر به پنالتی و خطا می‌شود کاربرد دارد و ما روی این موارد حساب کرده بودیم اما داور ندید. خیلی جالب است که آنها (پرسپولیسی‌ها) می‌گویند VAR بیاورید، اگر امروز VAR بود به نظرم بازی را می‌بردیم چون هم اخراجی داشتند و هم پنالتی ما را آخر بازی می‌گرفت.

وی در مورد نبود تماشاگران اظهار داشت: فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد امیدوارم زودتر برگردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول