اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: بازی مقابل مس برای ما اهمیت زیادی دارد/ساختار تیم ما بسیار قوی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار بالایی دارد، اگر بتوانیم به هدفمان که گرفتن ۳ امتیاز است برسیم بالای مس رفسنجان قرار می‌گیریم.

تارتار: بازی مقابل مس برای ما اهمیت زیادی دارد/ساختار تیم ما بسیار قوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار بالایی دارد، اگر بتوانیم به هدفمان که گرفتن ۳ امتیاز است برسیم می‌توانیم بالای مس رفسنجان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در اصل بازی ۶ امتیازی است برای ما، بازیکنان توجیه هستند برای بازی فردا، تمرینات نسبتا خوبی را انجام دادیم چون فاصله بازی‌ها کم شده و بیشتر تمرکزمان روی ریکاوری است، مقداری کارهای تاکتیکی انجام دادیم.

تارتار افزود: امیدوارم بچه‌ها با تمرکز بالا و اشتباه کمتر بازی کنند و سعی کنیم از اشتباهات حریف، که حریف خوبی هم هست، مس رفسنجان ‌که سال گذشته هم بازی‌های خوبی انجام داد در بین فصل تیم را خوب تقویت کرده و سرمایه‌گذاری انجام داده، لازمه بازی کردن در لیگ برتر داشتن شرایط مالی خوب است تا بتوانی تیم را تقویت کنی.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ما خداراشکر شرایط خوبی داریم، هرچند بودجه محدودی داریم، ولی ساختار بسیار قوی داریم و باشگاه در این مسأله دغدغه‌ای برای ما نگذاشته و تمام تمرکزمان بر مسائل فنی است، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، ۳ امتیاز بازی فردا را به دست آوریم.

وی بیان داشت: امیدوارم فردا تماشاچیان بازی خوبی را شاهد باشند و تیمی که استحقاق پیروزی را دارد به ۳ امتیاز بازی برسد و آن تیم ما باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول