اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فتاحی: بازی بایرن و دورتموند را ببینند و بعد ایراد بگیرند/ صدا و سیما 90دقیقه زیرنویس نشان می‌دهد زشت نیست؟

معاون باشگاه استقلال تهران گفت: چطور وقتی صداوسیما 90 دقیقه زیرنویسی تبلیغاتی می‌رود، زشت نیست اما تبلیغات محیطی درون استادیوم زشت است؟

فتاحی: بازی بایرن و دورتموند را ببینند و بعد ایراد بگیرند/ صدا و سیما 90دقیقه زیرنویس نشان می‌دهد زشت نیست؟

سعید فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلاتی که برای ورود دوربین استقلال به ورزشگاه در دربی 97 به وجود آمد و البته ایراداتی که به تبلیغات محیطی این باشگاه وارد شده است، اظهار داشت: در همه جای دنیا این تبلیغات محیطی که دیروز اجرا شد را مشاهده می‌کنید. شب گذشته در بازی بایرن مونیخ و دورتموند تبلیغات محیطی را دیدید. آیا تبلیغات آن دیدار را هم دیدید؟ بهتر است این دیدار اروپایی را ببینند و بعد ایراد بگیرند.

وی افزود: چطور وقتی صداوسیما 90 دقیقه زیرنویسی تبلیغاتی می‌رود، زشت نیست اما تبلیغات محیطی درون استادیوم زشت است؟ تبلیغات تلویزیون آنقدر زیاد است که در سال‌های گذشته هیچ کدام از بینندگان سوت آغاز بازی و نیمه دوم را ندیده‌اند.

معاون استقلال با انتقاد از اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد، عنوان کرد: در همه کشورها 70 درصد درآمد باشگاه‌ها از حق پخش است اما در کشور ما نه تنها این اتفاق نمی‌افتد، بلکه تهیه کنندگان تلویزیون به جای حمایت از باشگاه‌ها، با تبلیغات محیطی که توسط باشگاه‌ها اجرا می‌شود، مخالفت می‌کنند که این موضوع جای تاسف دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول