اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از یک نماینده مجلس برای حضور در دانشگاه

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی طی نامه‌ای از احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس برای حضور در دانشگاه دعوت کرد.

دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از یک نماینده مجلس برای حضور در دانشگاه

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه‌ای به احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی وی در رای‌گیریهای مجلس و همچنین حضور حاشیه‌ساز در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید از این نماینده مجلس دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، پاسخگوی انتقادات مطرح شده باشد.

در بخشی از این نامه به نادری آمده است:  شما اوایل کار با نیروی بالا و امیدوار کننده ظاهر شده و اتفاقات انگیزه بخشی را رقم زدید، اما با گذر زمان گویا آن انگیزه و ممارست قبل را از دست دادید، تا جایی که طبق آمارها شما صرفا در نیمی از رای گیری های مجلس شرکت داشته اید! و حاشیه اخیرتان هم تماشای بازی تیم اسپانیایی رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی آن است! که در جریان سفر شما به اسپانیا برای شرکت در اتحادیه ی بین المجالس اتفاق افتاد.

در ادامه آمده است: گرچه عذرخواهی شما پسندیده بود اما قضیه عمیق تر از این حرفهاست. رفتن به چنین ورزشگاهی آنهم در اوج فلاکت ها و بدبختی ها و بیچارگی های ملت و خصوصا مردم حوزه انتخابیه ی خودتان امری کم اهمیت نیست. این انتقاداتِ ما به تاسی از امیرالمومنین علی (ع) است که اعتقاد داشت هرگاه کارگزاری در مجلسی دعوت شود که اغنیا در آن دعوت شده باشند و فقرا فراموش شوند، او را باید به بدترین شکل افشا و رسوا کرد و این اعتقاد را در حکومتش به التزام عملی تبدیل کرد!

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی در بخش دیگری از نامه خطاب به نادری، نوشته است: شما الان باید درباره حضور پنجاه درصدی خود در رای‌گیریهای مجلس به رسانه ها پاسخگو باشید اما وندالیسم اسپانیا دغدغه‌تان است و شفافیت تصویب نشده و دولت های وادار به کار نشده برایتان اهمیتی ندارند؟! اگر به اسپانیا می‌روید و تفریح های آنچنانی دارید و بازیهای چند صد دلاری را تماشا می کنید و ملکوت آسمان ها فرشتان شده و سقف آرزوهای جوانان مملکت برایتان خاطره است. چرا این عمل نامشروع از سوی یک مسئول حاکمیتی که همچون سیلی برای مردم مستضعف و درگیر نان شب سنگین است را نشر دادید؟! واقعا چند درصد از مردم توانایی حضور در این ورزشگاه را دارند؟! 

این تشکل‌ دانشجویی در پایان تاکید کرده است: ما همچنان خواهان شنیدن توضیحات و پاسخ های شما هستیم. بدین وسیله از شما دعوت می شود تا برای پاسخ به انتقادات مطرح شده درمورد عملکرد مجلس و شخص جنابعالی و خصوصا حواشی اخیر؛ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران حضور به عمل‌ آورید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول