اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نشان «بی‌نشان» به ثریا مطهرنیا اهدا می‌شود/ تقدیر از معلمان بسیجی الگو

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج فرهنگیان کشور از اهدای نشان «بی‌نشان» به معلم پرتلاش، ثریا مطهرنیا خبر داد.

نشان «بی‌نشان» به ثریا مطهرنیا اهدا می‌شود/ تقدیر از معلمان بسیجی الگو

علیرضا رحمان‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نظر دارد به معلمان بسیجی الگو که کارهای جهادی و خدمات رسانی ویژه در عرصه تعلیم و تربیت دارند، نشان ویژه اهدا کند.

وی با بیان اینکه این نشان، «بی‌نشان» نام دارد، ادامه داد: اولین معلم که نشان «بی‌نشان» را دریافت می‌کند، خانم ثریا مطهرنیا است.

رحمان‌زاده درباره انتخاب عنوان «بی‌نشان»، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در دوم آذر ۱۳۶۷ در پیامی به مناسبت هفته بسیج عنوان کردند: «بسیج شجرۀ طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های ‎‏آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسۀ عشق و مکتب ‎‏شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و ‎‏رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت ‎‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که ‎‏دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند‏».

وی تصریح کرد: مراسم اهدای نشان «بی‌نشان» در اختتامیه مجمع کشوری تیم پیشرفت مدرسه برگزار می‌شود؛ تیم پیشرفت مدرسه، مسائل هر مدرسه را احصا کرده و درباره آن راهکار پیدا می‌کند که در این مسیر، معلمان باید آموزش دیده و مهارت‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول