اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

44 واحد مسکونی توسط بنیاد کرامت رضوی به زلزله‌زدگان رامیان تحویل شد

با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی 44 واحد مسکونی زلزله‌زدگان رامیان استان گلستان که به همت آستان قدس رضوی تکمیل شده است، به مردم این منطقه تحویل شد.

44 واحد مسکونی توسط بنیاد کرامت رضوی به زلزله‌زدگان رامیان تحویل شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس اواسط خردادماه امسال بود که مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در بازدید میدانی از عملیات احداث منازل مسکونی برای آسیب‌دیدگان از زلزله رامیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ۴۴ واحد مسکونی زلزله‌زدگان این شهرستان به همت بنیاد کرامت رضوی تکمیل و به‌زودی به اهالی این مناطق تحویل خواهد شد. حالا با گذشت کمتر از شش ماه از آن تاریخ، امروز شهرستان رامیان شاهد آیین بهره‌برداری از ۴۴ واحد مسکونی و تحویل آن به آسیب‌دیدگان از زلزله بود.

مساعدت  ۱۰۰ میلیارد ریالی آستان قدس برای ساخت واحدهای مسکونی

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم تحویل این واحدهای مسکونی گفت: خدای بزرگ را شاکریم که به لطف و عنایت حضرت امام رضا(ع) و تأکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی، امروز ۴۴ واحد مسکونی به خسارت دیدگان از حادثه زلزله شهرستان رامیان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود مشکلات مختلف از جمله صعب‌العبور بودن منطقه زلزله‌زده و بالا رفتن هزینه‌های ساخت مسکن که بر سر راه تکمیل واحدهای در دست ساخت بود، بنیاد کرامت رضوی به این پروژه ورود کرد و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این واحدها اختصاص داد که بحمدالله تاکنون ۴۴ واحد به نتیجه رسیده و تحویل خسارت دیدگان شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: از این ۴۴ واحد، ۳۵ واحد در زمینه تجهیز امکاناتی اعم از آبگرمکن، بخاری، کابینت نیاز به کمک و مساعدت بیشتری داشتند که ظرف دو هفته پیش رو مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

احداث ۱۹ واحد مسکونی دیگر تا دهه فجر

استادآقا همچنین از اجرای فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: طی هم‌افزایی صورت گرفته با نهادهایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره) توافقات اولیه برای احداث ۱۹ واحد دیگر در این منطقه صورت گرفته است که تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول