اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دانشجویان، مطالبه گری و عدالتخواهی را در جامعه تبدیل به گفتمان کنند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان، مطالبه گری و عدالتخواهی را در جامعه تبدیل به گفتمان کنند.

دانشجویان، مطالبه گری و عدالتخواهی را در جامعه تبدیل به گفتمان کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، اسدیان امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در شبستر در سالن همایش های مقبره شیخ محمود شبستری اظهار داشت: جامعه امروز ما نیاز به عدالتخواهی دارد و در فلسفه بعثت انبیاء یکی از مهمترین ماموریت شان قیام برای عدالت بود.

وی افزود: هر چیزی اگر در جایگاه خودش در هر حوزه ای قرار بگیرد عدالت جاری می شود و نباید صرفا به شعار دادن عدالت تن داد و عمل به عدالت خواهی مهمتر است.

اسدیان گفت: ما باید برای ترویج فرهنگ عدالت خواهی همواره برنامه داشته باشیم و اگر مسئولان یک جایی حواس شان به کار جمع نیست دانشجویان باید به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: مطالبه گری باید عقبه داشته باشد تا تبدیل به یک فرهنگ شود و نباید انتظار داشت این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن شود بلکه باید بحث مطالبه گری و عدالتخواهی تبدیل به یک گفتمان شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همه اقشار مردم باید مطالبه گر باشند تا بر تخلفات، نا راستی‌ها ، ضعف ها، انحرافات و منیّت ها غلبه کنیم و عدالت در جامعه بورس شود نه لابی گری برای رسیدن به یک مسئولیت و متاسفانه مطالبه گری در جامعه ما امروز مطلوب نیست.

اسدیان گفت:  لابی‌گری در کشور نباید پر رنگ‌تر شود و کشور ما نیاز به مدیر متخصص و آزاد اندیش دارد نه مدیری که مدیون به فلان مسئول و نماینده باشد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های دولت انقلابی گفت: دولت امروز یک دولت انقلابی است ولی نباید انتظار حل تمام مسائل را در چند روز داشت بلکه باید جریان مطالبه گری و عدالتخواهی پویا و فعال باشد.

اسدیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور استان ابراز امیدواری کرد که رسیدن به وضعیت ایده آل در جامعه و فعال شدن تولید و صادرات و شکوفاشدن علم با جاری شدن عدالت در تمام بخش های جامعه امکان پذیر است.

وی گفت: متکی شدن به جوانان و توان داخلی از ویژگی های دولت فعلی است اما اصلاح کشور یک تنه توسط رئیس جمهور امکان پذیر نیست و باید تفکر مطالبه گری توسط جوانان از مسئولان همواره ادامه پیدا کند.

اسدیان افزود: امروز مدیریت کشور در وضعیت مطلوب که هر سه قوا با هم هماهنگ هستند قرار دارد و باید مدیران و روئسای توانمند و متخصص در راس امور مملکت قرار گیرند .

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در یک جنگ تمام عیار قرار گرفته است و جوانان ما باید با الگوگیری از جوانان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که هیچ وقت از کمبود امکانات نگفتند و با مقاومت یک وجب خاک وطن را به دشمن ندادند امروز هم جوانان در حوزه های مختلف کشور ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول