اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس:‌ وزارت ارتباطات از ظرفیت نخبگان استفاده کند/ نیروهای شرکتی ICT تعیین تکلیف شوند

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تأکید بر لزوم تحول در حوزه زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت نیروها و نخبگان در این بخش شد.

نماینده مجلس:‌ وزارت ارتباطات از ظرفیت نخبگان استفاده کند/ نیروهای شرکتی ICT تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و پس از قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعهدات و برنامه‌های این وزارتخانه، اظهار داشت: اهمیت این وزارتخانه بسیار بالاست و وقتی که وزیر ارتباطات به مجلس معرفی شد، با مطالعه برنامه‌های ایشان احساس کردیم می‌تواند تحول ایجاد کند.

وی افزود: امروز اهمیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به حدی است که همه در جامعه از امکانات ارتباطاتی استفاده می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حوزه زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها باید تحول اساسی ایجاد شود و ضرورت دارد که وزیر محترم برنامه‌های ارائه شده را با جدیت دنبال کند.

بشیری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را به اندازه حیثیت انقلاب توصیف کردند و این ایجاب می‌کند که با توجه به ظرفیت نیروها و نخبگان این وزارتخانه تلاش بیشتری در جهت تحقق اهداف صورت بگیرد.

وی در پایان تعیین تکلیف نیروهای شرکتی وزارت ارتباطات، برقراری توازن میان ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و شهری و نظام‌مند کردن رگلاتوری را خواستار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول