اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف و ضبط 63 میلیارد قاچاق کالا در مرزهای کردستان/ ۳۳ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: ۶۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای استان با اجرای طرح عملیاتی رعد ۶ کشف شد.

کشف و ضبط 63 میلیارد قاچاق کالا در مرزهای کردستان/ ۳۳ قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدعارف سپهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی رعد ۶ در مرزهای حوزه بانه و مریوان اجرا و توفیقات چشمگیری در این زمینه کسب شد.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان در اجرای این طرح موفق شدند، ۷۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۵۶۸ راس دام سبک و سنگین قاچاق را کشف و ضبط کنند، خاطرنشان کرد: ۳۸ هزار و ۶۷۴ لیتر سوخت، ۲ هزار و ۱۸۰ ثوب البسه، ۹۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۶۸ دستگاه کارتخوان، ۵۵۰ قطعه تجهیزات تلفن همراه و اقلامی دیگر از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان از دستگیری ۳۳ قاچاقچی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو در اجرای این طرح خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری خاطرنشان کرد: عزم مرزبانان استان در راستای مقابله با قاچاق کالا جدی بوده و تمام توان خود را در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مرزبانان استان آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول