اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رقابت و شناسایی برترین استارتاپ‌های استان‌ها در رویدادفناورانه «اینوتکس پیچ«

«ایمان محمدعلی» دبیر برگزاری رویداد اینوتکس پیچ گفت: در چهارسال گذشته حدود ۷۰۰ استارتاپ در رویداد اینوتکس پیچ ثبت‌نام کردند، که توانستیم حدود ۱۵ میلیارد تومان برای آن‌ها تسهیلات و جذب سرمایه انجام دهیم‌.

رقابت و شناسایی برترین استارتاپ‌های استان‌ها در رویدادفناورانه «اینوتکس پیچ«

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ در نشست خبری رویداد پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس (اینوتکس پیچ) و چهارمین دوره رویداد سیکاپ که با حضور «سجاد عباسی فشمی» دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد؛ «ایمان محمدعلی» مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ توضیحاتی را درخصوص جزئیات برگزاری این رویداد ارائه داد.

محمدعلی با اشاره به برگزاری رویدادهایی برای کمک به جذب سرمایه کسب‌ وکارها و استارتاپ‌هایی که در مناطق محروم کشور هستند گفت: در این راستا در چهارسال گذشته حدود ۷۰۰ استارتاپ در رویداد اینوتکس پیچ ثبت‌نام کردند، که توانستیم حدود ۱۵ میلیارد تومان برای آن‌ها تسهیلات و جذب سرمایه انجام دهیم‌. در این رویداد بیش از ۲۰۰ ساعت برنامه آموزشی، ۱۰۰ ساعت مشاوره برای استارتاپ‌ها برگزار شده است تا بتوانند کسب و کار خود را بهتر به بازار معرفی کنند.

دبیر رویداد اینوتکس پیچ در ادامه توضیح داد: رویداد اینوتکس در ۲۴ استان و شهر برگزار شده است و امسال در ۶ استان شیراز، زنجان، تهران، قم، کرمانشاه و سمنان برگزار خواهد شد و در اواخر دی ماه اولین رویداد اینوتکس پیچ برگزار می‌شود و در نهایت از هر شهر ۲ تیم انتخاب می‌شوند و به فینال رقابت‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند. در فینال تیم‌هایی که از استان ها آمده اند باهم رقابت می‌کنند و درنهایت ۳ تیم منتخب انتخاب می‌شوند.

 ایمان محمدعلی با اشاره به برگزاری رویداد اینتوکس بتل در کنار رویداد اینتوکس پیچ گفت: در این رویدادهای تیم هایی که در مرحله مقدماتی امتیاز بیشتری کسب کرده اند به رقابت دو به دو می پردازند و در نهایت یک برنده در این رویداد انتخاب می‌شود.

رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌‌گذاری روی ایده‌‌ها و استارتاپ‌‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود؛ ازاین‌ رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری روی ایده‌های منتخب دعوت به‌عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول