اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

کشف کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، یدالله حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران این پلیس از کلاهبرداری و فروش مال غیر یک قطعه زمین در شهر کرمان مطلع و بررسی موضوع را دستور کار  قرار دادند.

وی افزود: با حصول اطمینان از کلاهبرداری و ضمن کسب دستور قضائی، 2 متهم در این رابطه شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی در مخفی‌گاه خود واقع در شهر کرمان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به سابقه‌داربودن متهمان در امر جعل اسناد و فروش مال غیر، عنوان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از طریق تنظیم سند ثبتی جعلی و فروش یک قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ متر مربع واقع در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست: هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول